| babyangel a întrebat:

De ce foarte multi elevi dau vina pe profesori cand iau o nota mica? exemplu niste colegi de-ai mei au luat 4 la chimie pentru ca nu au stiut nici teorie, nici probleme la tabla sa faca si pe deasupra au fost si obraznici... iar cand ii intreaba parintii de ce au note mici, pur si simplu profesorii sunt de vina pentru ca ar vea ceva cu ei.

7 răspunsuri:
kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns:

Se numeşte "fuga de responsabilitate".

| JustMeFlory a răspuns:

Pai este mult mai simplu sa dai vina pe altcineva, decat sa isi asume ei vina pentru nota de 4! Pacat ca de multe ori parintii cred.

| Cryssy a răspuns:

Asa spun foarte multi elevi, nu stiu, uneori poate au dreptate pentru ca trebuie sa recunoastem ca sunt si unii profesori care daca "li s-a pus pata pe cineva", chiar daca elevul stie totul, nu ii da nota meritata. Dar de cele mai multe ori elevii gasesc scuza ca profesorii au ceva cu ei si de aceea iau note proaste. happy

| Gabry a răspuns:

Ei sunt constienti de vina ce o poarta, dar pur si simplu nu vor sa recunoasca faptul ca nu au invat! E mai usor sa spui ca profesorul e de vina, ca are ciuda pe tine, ca tu esti nu mare nevinovat, decat sa le spuna parintilor adevarul si sa incerce sa invete!
Am intalnit si eu astfel de persoane, revoltate. Pur si simplu te apuca rasul cand auzeai ce minciuni scot pe gura... Ce poate face lenea asta din om...

| Ellena a răspuns:

Evident ca asa fac, doar nu o sa spuna parintilor "stiti eu nu am invatat si am luat o nota mica" le ie mult mai simplu sa spuna ca a fost vina profesorului, eu nu sunt de acord cu un asemenea comportament[-x

| larisa_6959 a răspuns:

Este mai usor sa dai vina pe altcineva decat sa ti-o asumi. Dar exista si profesori care nedreptii...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cateodata chiar e vina profesorului laughing
Poate chiar au probleme...cine stie thinking doar nu incep ei acum sa vb despre probemele lor de fata cu alti golani...