anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Efectiv nu stiu ce sa fac, sunt o eleva care invata bine dar in ultimul timp am luat doar 7 iar astazi un 5 la matematica pentru ca nu am inteles lectia si m-am simtit rau toata saptamana, ma simt foarte epuizata si plictisita de viata. Inca de cand am primit nota am inceput sa plang si ma simt extrem de prost. In ultimele zile nu am avut pofta de absolut nimic si doar am citit, facut teme si plans intr-una din cauza scolii... E chiar atat de rau sa iau o nota mica? Colegii m-au consolat toata ziua ca nu e bine sa ma simt prost cand iau o nota mica sau nu inteleg ceva si sa incerc sa iau o alta nota mai mare. Parintii mei inca nu stiu dar ma simt si mai prost cand ma gandesc ca vor afla ca eu care invat si am note bune am luat 5 si ma vor certa. Chiar nu stiu ce sa fac. sad

2 răspunsuri:
| Nirvanaaa a răspuns:

Salut! Nu te descuraja e doar o nota. Nu te definește cinci-ul ăla ca elev.
Când am ajuns la liceu îmi amintesc ca printre notele mele de început a fost un 5 la informatica. happy m-am consumat tare mult, dar a fost irelevant, după am avut note mari și am ajuns la facultatea pe care mi-am dorit-o.
Faptul ca ai luat un 5 acum nu va defini performanța ta scoalara pe viitor.
Invata, pregătește-te in continuare cum stii. happy activitatea educațională e cu suișuri și coborâșuri. Eventual spune-le părinților tai ca sa nu mai stai cu grija ca vor afla. Dacă te văd ca lucrezi încontinuu nu ar avea cum sa te certe. Succes mult și numai bine!

| AnastasiaK a răspuns:

Realitatea cruntă e că e absolut irelevant ce note iei la școală happy Singura lor importanța este dată de proporția în care contează pentru intrarea la liceu. În rest, există destule exemple de foști elevi doar cu 9 și 10 în școală care apoi se chinuie să treacă măcar clasa la liceu.