| deea_1980 a întrebat:

Haideti sa va povestesc si dupa va dati voi cu parerea si imi dati si un sfat.In clasa a 5-a, pe sem I am avut media 10 la matematica, pe semestrul 2 am luat in primul test nota 7, ooops, am facut ce am facut, si mi-a iesit 9.[singura mea medie de 9, am fost foarte suparata...]. In clasa a 6-a, pe sem I am avut media 10(numai 10, chiar si in 10)la matematica, ca despre asta va vorbesc.In semestrul 2, am luat la primul test(cel care ni l-a dat astazi )10.Si m-a scos la tabla la geometrie, si nu i-am zis ceva[lucru pe care nu l-am inteles cand ne-a predat], si mi-a pus un -(ca sa tina minte ca o data nu am zis bine ceva, etc. si imi scade dintr-o nota). A zis in fata clasei ca vai, eu nu sunt elev de 10 daca nu stiu sa arat asa.si are ea grija ca de fiecare data cand iau 10 sa imi scada un punct, sa ajunga la 9! Fapt ce mi s-a parut uimitor.Imi pune bete in roate! Din cate stiu, de la cele povestite de mama, daca este o lectie noua, te scoate si iti si explica, nu iti da nota pentru ca nu ai inteles! Vrea sa nu am media 10, si eu invat si nu o sa las sa fie cum vrea dumneaei, dar profesorul detine puterea, nu elevul si poate sa imi puna 9 si gata, mi s-a dus media.CUM SA MA COMPORT SI DA-TI UN SFAT.multumesc mult.

4 răspunsuri:
| MisterKat a răspuns:

Salut! O sa iti spun un sfat din experienta mea (oh. ce batran sunt.laughing sunt in clasa a 12-a). Notele nu prea mai conteaza, ai vazut cum schimba astia legiile, s-ar putea ca media din 5-8 sa nu mai conteze la admiterea in liceu, legile se schimba foarte usor...
2.Chiar daca profa iti da 9, e o nota buna, stiu nu e drept, daca tu meriti 10 sa iei 9...
3.Gandeste-te ca tu nu inveti pentru note ci pentru TINE! Sa iti intre bine in cap, o sa ai nevoie de asta mai incolo, la liceu (o sa vezi acolo ce note o sa iei in clasa a 9-a laughing ).