| Fabiana10032004 a întrebat:

As dori sa dau la Liceul Pedagogic "Vasile Lupu" din Iasi imi puteti spune cum este acolo ( cum sunt copii, cum sunt profesori, se intra greu, ce implica probele ).
Sunt foarte emotionata. Multumesc!

Răspuns Câştigător
| manumescbosssdeboss a răspuns:

In primul rand, calmeaza-te draga mea!
Probele sunt foarte usoare.Anul acesta au picat doar 12(la muzica)din cei 200 si ceva de candidati. Ultima medie a fost 8, 22.Deci,nu-i chiar atat de mare media fata de celelalte licee teoretice din Iasi. De exemplu, ultima medie la Cuza la filologie a fost 8, 37.Profesorii sunt destul de exigenti. Sper ca sunt asa din cauza ca suntem a 9-a si vor sa ne sperie.Sincer,eu de abia fac fata pentru ca am cazut intr-o clasa in care cea mai mica medie a fost 9. (s-au amestecat aiurea clasele) sunt clase in care predomina 8, 30-8, 60 media de intrare. Practica faci din primul an. Trebuie sa faci proiecte didactice pe care vei primi nota.(nu trebuie sa ai sub 8 nici la practica si nici la purtare ca altfel te exmatriculeaza) Uniforma se poarta obligat-fortat.(nu toata) Ori sacou, ori vesta.In privinta colegior...
Ma abtin sa comentez prea mult.
Mie una nu imi plac deloc. (in mai toate clasele sunt 1, 2 sau maxim 3 baieti.sunt unele clase in care nu exista nici un baiat)
Fiind multe fete,da-ti seama ca fiecare doreste sa fie mai tare,sa iasa in evidenta etc
La mine in clasa sunt foarte reci si rele. Si acum plang (la propriu) dupa fostii mei colegi)
Aici fiecare e pentru el. Mincinoase, vorbotoare de rau, intepatoare, extaordinar de jignitoare. Daca nu ai un psihic bun, iti recomand sa nu vii.Eu de fel sunt foarte sociabila.Deci,eu consider ca problema sunt ele.
Materii in plus:pedagogie, tehnici de comunicare, tehnici de activitate intelectuala.
Probele sunt urmatoarele:
-muzica(iti pregatesti 5 din care canti numai 1; de obicei e la alegere cantecul)
-desen(natura statica)
-ed.fizica(alergare,nu mai stiu cati metri; parca500)
-interviul(citesti ceva la prima vedere dintr-o carte, recitezi o poezie inv.pe de rost sau esti intrebata "ce functie sintactica are cuvantul X in propozitia Y?" sau te poate intreba cine e Vasile Lupu etc)> la proba asta si la muzica ai grija sa fii pregatita. Repet in ca o data:probele sunt floare la ureche. Marele obstacol este Evaluare Nationala.Succes la examen!
In concluzie, te sfatuiesc sa vii la acest liceu deoarece dupa terminarea lui, poti fi educatoare si fara facultate.Adica,poti munci dupa terminarea liceului.Este un mare avantaj fata de celelalte licee care nu-ti ofera nimic.Inveti 4 ani si dupa esti somer cu acte in regula.Deci,ai grija ce alegere faci.Eu zic ca merita sa vii aici.

| Fabiana10032004 explică (pentru manumescbosssdeboss):

Multumesc foarte mult apreciez raspunsul tau :*

| Fabiana10032004 explică (pentru manumescbosssdeboss):

Cel mai mult imi este frica pentru ca nu cunosc pe nimeni si nici scoala si nu stiu cred ca o sa pierd din prima zi laughing.

| Fabiana10032004 explică (pentru manumescbosssdeboss):

Aaa apropo este vreo limba intesiva?

| manumescbosssdeboss a răspuns (pentru Fabiana10032004):

Nu este nici o limba intensiva. nici eu nu cunosc pe nimeni. nu-i nimic, eu n-am murit.deci,nici tu.

| Fabiana10032004 explică (pentru manumescbosssdeboss):

Aaa multumesc!

5 răspunsuri: