anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Heyyy TPU!
Sunt elev la mate-info clasa a 10 a dar mi-am dat seama ca nu mi se potriveste acest profil si acum in iarna ma transfer la filologie. Va rog spuneti mi va rog daca voi mai avea aceleasi facilitati dupa ce termin liceul, daca voi lua in bac o nota foarte buna (peste 9, 50).
DAU FUNDĂ

Răspuns Câştigător
| MihaiDxx a răspuns:

Ca si absolvent de filologie, iti spun sincer ca nu conteaza foarte mult ce profil ai terminat. Eu acum sunt student in cadrul Facultatii de Biotehnologii si mananc efectiv chimie, fizica, biologie si mate pe paine. Totul depinde de tine, simplu. Legat de bac, este adevarat ca este oarecum mai usor la filo decat la mate, dar si aici te poti impotmoli foarte usor la istorie si la romana, totul tine doar de tine si de cum poti asimila tu informatiile. Dupa parerea mea, un an de meditatii la romana si/sau istorie nu strica. Pana atunci, traieste viata de licean ca e frumoasa. Cel mai bine incepe din a 11 a sa te gandesti serios la viitorul tau. Cheers!

5 răspunsuri:
| Andreeush a răspuns:

Totul depinde de tine, dacă te pui pe învățat poți lua note mari la bac.

| MValentin a răspuns:

Hmm... facilitatea este ca vei avea la bac nota mai mare, apoi singura problema va fi alegerea facultății. Dar asta depinde de tine pentru facultate daca iti cere admitere te poti pregăti frumos de acasa sau cu meditații. In rest... in Romania nu contează asa mult profilele de liceu =) conteaza mult de tine.

| Beyou799 a răspuns:

Profilul filologie este mult mai usor...si daca inveti in ultimele 2 luni poti sa iei nota mare la bac! Nu se compara cu un profil ca mate-info!

| Anonim2136493 a răspuns:

Singurul lucru care contează când termini liceul este nota din bac. Cu ea mergi mai departe sa te înscrii la facultate, nu cu numele profilului terminat. Dacă cineva de la mate info ia 9.20 in bac și tu de la filo iei 9.50 ești in avantaj intr-un Clasament care va decide dacă vei fi la taxa sau la buget la facultatea aleasa, eventual sa iei bursa. Succes!

| Octavian3579 a răspuns:

Totul de tine depinde daca înveți și îți dai silința, acum sincer de la mate info poți opta cam pentru orice facultate la filo sunt mai puține (de tine depinde), și la filo la liceu din cate știu eu se învață mai puțin se chiulește mai des e mai ușor, totul de tine depinde unde vrei sa ajungi după