anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

La evaluarea nationala(capacitate clasa 8) se copiaza? Chiar e atat de strict examenul?

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Ce sa copiezi, daca esti singur in banca, fara caiete si carti prin preajma, iar cei care te supravegheaza nu sunt profesorii tai de zi cu zi?
Apoi, cine ar risca sa pice un examen de capacitate, ca sa ajunga in toamna la cel mai prost liceu din oras? Ca doar acolo vor mai ramane locuri si acolo vei fii repartizat.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Fratilor, eu am media aproape 10 la toate materiile(cred ca 9, 95 sau cam asa ceva), iar in simulari am luat 9.70 la ambele discipline. La examen sunt sigur ca fac si mai bine, dar intrebam ca sa stiu daca merita atunci, la final, cand e imbulzeala sa se dea lucrarile, merita sa ma mai corectez cu altii. Adica sa ma mai verific si eu asa.

| Doarof3 a răspuns:

Cum sa te gândești la asa ceva, frate? Serios acum. Învață. Sunt cazuri în care și cu camere de filmat, profesorii au dat ciorna de la un elev la altul.

| veronica6747 a răspuns:

Eu zic să nu încerci. Se plimbă tot timpul cineva prin sală și ai voie să iei la tine strict ce ai nevoie pentru a scrie

| Dary1Alien a răspuns:

Sansele sa poti copia fara sa fi prins sunt aproape nule. Adica nu te lasa cu penar, doar cu pix, creion, rigla si apa, eventual o gustare. In sala sunt camere de filmat, dar e posibil ca la scolile mai saracacioase (de la sate) sa nu fie. Oricum, mai bine nu risti. E mult mai ok sa inveti macar de un 6, decat sa incerci sa copiezi si sa fi dat afaradin examen.

| mariaobreja a răspuns:

Mă gândeam dacă ai putea să ai mereu telefonul cu tine, băgat în pantaloni și mergi la baie și când ești în cabină îl scoți și mai cauți o definiție la română un sinonim sau la mate o formulă idk. Oare m ar prinde?