| Tania a întrebat:

Nu stiu ce naiba am, dar sunt intr-o stare super aiurea, mai toti imi spun tot felul de lucruri care ma afecteaza. Am inceput sa ma urasc pentru cine sunt, deja incep sa ma simt ratata sau nebuna.Ca parerile mele sunt irelevante, ca viata mea este la fel, ca sunt prea detasata sau ciudata. Am ajuns sa cred ca si lucrurile care le credeam calitati de fapt sunt niste tampenii. Nu stiu cum naibii am ajuns sa ascult toate parerile negative despre mine incat sa incep sa ma displac?

Răspuns Câştigător
| Ana94 a răspuns:

Şi eu sunt în aceeaşi situaţie ca şi tine.Eu îţi spun că nu ar trebui să pui la suflet ceea ce zic alţii despre tine. Dacă tu te vezi o persoană bună şi cuminte şi cu multe calităţi, atunci nu ar trebui să te afecteze ce zic alţii.Tu trebuie să fii prima persoană care ar trebui să fie mulţumită de tine însăţi. Dacă tu te vezi o ratată şi o ciudată ceilalţi cum crezi că te vor vedea? La fel! Trebuie ca-n primul rând tu să te simţi bune în pielea ta.Şi nu mai pune la suflet vorbele altora că ei asta vor, să te vadă frământându-te.Cu cât ei văd că vorbele lor te afectează mai tare,cu atât mai mult se vor lua de tine ca să te supere, deci lasă-i, nu-i mai băga în seamă că nu merită happy

3 răspunsuri:
| mona a răspuns:

E clar ca ai ajuns sa te urasti,sa urasti viata si asta numai din cauza parerilor negative pe care le ai auzit despre tine dar nu cred ca toata lumea are aceasta parere despre tine[negativa], esti in starea asta pentru ca cineva vrea sa te vada cu moralu la pamant si tu nu te ai impotrivit deloc asa ca e timpu sa faci o schimbare pentru ca viata e scurta, azi esti si maine nu se stie.

| ROB3RT89 a răspuns: