| Altintop a întrebat:

Salut, sunt un simplu elev de clasa a 9-a care va trece anul acesta in clasa a 10-a. Am fost repartizat la Constantin Brancoveanu(Bucuresti) cu media 7.96 dar colegii nu mi-au placut(tarani si tigani care faceau misto de mine din mai nimic), asa ca m-am transferat la o scoala particulara. Anul acesta termin cu media undeva la 9.25 si vreau sa ma transfer la un liceu de stat. Am inteles ca numai conteaza media de admitere ci doar cea din clasa a 9-a daca vreau sa ma transfer asa ca am medie de licee cu media 9... dar nu vreau sa ma transfer la ele deoarece nu cred ca o sa fac fata, asa ca m-am uitat la mediile liceelor din Bucuresti si am gasit un liceu cu media mea din clasele 5-8 combinata cu examene, si anume Liceul Benjamin Franklin.As vrea sa ma transfer la el deoarece media este undeva la 7.50 pe profilul stiinte ale naturii, la care vreau sa ma duc, deci este apropiata cu media mea de 7.96 pe care am avut-o in clasele 5-8 cu tot cu examene. M-a transfer din motivul ca toata clasa mea ma uraste din cauza notelor pe care le obtin in comparatie cu ei. Oricum, mama ma sfatuieste sa nu ma mut la acest liceu deoarece nu este aproape de casa(dar nici departe nu e), si ma indeamna sa ma mut la un liceu la care fac 10 minute pe jos...Dar cand ma uit la ultima medie a acelui liceu, adica de la 8.50 in sus, comparata cu amarata mea medie de 7.96 pe care am avut-o, ma face sa ma gandesc ca o sa fiu cel mai prost copil din liceu : ( Mama imi spune ca multi au venit cu medii "umflate" de la tara etc. dar eu ma indoiesc. Oricum, voi spune-ti sa o ascult pe mama sau sa ma transfer la acest liceu la care am pus ochii? Sau nu o sa fac fata. Deasemenea, niste informatii despre acest liceu ar fi bine venite! : D

Răspuns Câştigător
| Starkyd a răspuns: