anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut TPU! Ce as vrea sa aduc in discutie este faptul ca majoritatea copiilor inteligenti sunt numiti tocilari! ...Doar pentru ca poarta ochelari sau pentru ca poarta aparat denatr pentru a-si corecta dantura! Desi nu prea le pun la suflet am inceput sa ma simt prost deoarece sunt considerat un tocilar (port si ochelari si aparat)... Sunt un elev bun si chiar am inceput sa ma simt din ce in ce m-ai prost! Vreun sfat? (am mare nevoie de unul acum) sad Multumesc anticipat)

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Cand eram la scoala am avut si colegi cu ochelari si cu aparat dentar care nu erau considerati tocilari, am avut si colegi care erau mereu la moda si erau considerati tocilari. Totul tine de modul in care reusesti sa socializezi si personalitate. Daca stii sa te impui ca un tip social esti tratat ca atare.

| Carmen100 a răspuns:

Offf... in ziua de azi esti considerat tocilar si daca stii sa rezolvi un exercitiu bine. Si eu am purtat cand eram mai mica si aparat dentar si ochelari, sa nu mai zic ca eram si desteapta. Acum port doar ochelari dar stai linistit ca ei (acei rahati cu ochi) considera pe cineva tocilar doar din ciuda, chiar daca nu pare, le e ciuda de la cer la pamant. Nu trebuie sa pui la suflet pentru ca intr'o zi vei ajunge cineva, nu un maturator, ai un viitor daca inveti. Lasa'i pe ei cu 8 clase terminate si vezi'ti de treaba ta. Si altuser are dreptate, nu trebuie sa stai ca o placinta in fata golanilor, arata'le ca esti si muschi, nu numai creier. Eu sunt impotriva violentei si te'as sfatui sa te abtii, dar cand simti ca nu mai poti trebuie sa te eliberezi. Acum nu vreau sa te descurajez dar chestia asta te va urmari mereu, pentru ca mereu trebuie sa exista cineva care sa iti strice ziua, cred ca te vei obisnui.
Succes si ai grija happy

| CVane a răspuns:

Tocilar? Te rog daca poti sa le dai definitia celor care iti spun ''tocilar''.
Asa si ce i doare pe ei daca tu porti ochelarii fiindca poate ai unele probleme si cu aparatul dentar la fel, nu ar trebui sa pui la suflet ce zic ei.
Mie de exemplu imi plac fetele cu ochelari, port ochelari Asa SI? Daca doar iti spun tocilar aici depinde si de mentalitatea lor, unii sunt mai prosti altii mai destepti altii mai ganditori exista tot felul de persoane, insa daca te jignesc mai rau aici e o alta problema, totusi incearca sa nu mai da importanta.

| ionutss a răspuns:

Asculta..asa sunt unii copii, le place sa rada de unii si de altii, nu i baga in seama. In timp si in viata se va vedea cine va ajunge mai departe. Tu ca esti considerat tocilar si ca ai aparat dentar sau ei. Cred ca e mai bine sa fi tocilar sa ai un viitor in viata decat sa fi smecher si in viata un ratat si mai bine sa ai aparat si mai tarziu dinti perfecti.

| altuser a răspuns:

Ignora, tot timpu vei fi inconjurat de oameni care vor gasi ceva amuzant la alta persoana(ceva iesit din comun)
Daca tie iti va fi mai bine( cu ochelari-iti vei imbunatati vederea, aparantul dentar e pentru o dantura frumoasa, iar sa inveti e pentru a nu cersi sau altceva) nu conteaza ce vor zice altii, important e sa iti fie bine(si persoanelor dragi)
In rest, fii caine cu ei, daca te injura, injura-i si tu, daca te lovesc, loveste-i si tu(iti lasi ochelari la o parte si le dai sau le zici sa nu te mai loveasca...) NU accepta sa fii sclavu lor, nu te supune lor, sunt prosti, daca le intorci spatele vor continua si vor merge mai departe cu prostie, injurandu-te, lovindu-te... nu pleca capu, nu ai ce sa pierzi.
Eu stiam ca daca inveti esti tocilar(asta era la mine in scoala...majoritatea nu stiu definitia tocilarului) nu merita sa te superi pentru tampenii de genu. Sunteti copii, razi cu ei, nu te supara.