| Geo567 a întrebat:

Spuneti-mi si mie, va rog ce ore se fac de la orice profil sunteti voi, (mate-info, filo, pedagogic, etc.) si cate ore de materia x se fac pe saptamana.

Răspuns Câştigător
| Nemessys a răspuns:

Stiinte sociale.
Materie - Ore pe saptamana
Roamana 4
Istorie 4 (vezi ca in a12-a o sa chiar 6)
Franceza 2
(materia pe an adica logica, psihologie, sociologie, economie) 2 ore pe saptamana.
Matematica 2
Geografie 2
Biologie 1 fizica 2, chimie 2 (in clasa a11-a si a12-a, nu le mai faci).
Engleza 3.
Muzica /desen. 1
T.I.C 2
Sport 1/2 (depinde de an).
Religie 1.
(posibil sa mai fi ratat o materie sau 2). Nu iti pot zice cu exactitate deoarece numarul de ore difera in functie de an. Intr-un an faci mai multe, in altul faci mai putine, la alta materie 2 ani faci, 2 ani nu mai faci. Dar asa este in mare parte.

4 răspunsuri:
| Yee a răspuns:

Yee(Salut)! Eu sunt pe mecanic:
vreo 4 de mate si romana (3 de mate acum ca sunt intr-a 11-a), 2 ore franceza, 1 biologie (pana intr-a 11-a). Nu facem desen sau muzica, asta este bine, dar in schimba avem din ce in ce mai multe ore de modul pe an ce trece. Acestea sunt de exemplu:
M1: Organe de masini
M2: Desen de ansamblu
M3: Practica in atelier
etc. (te-ai prins tu)
...si in plus mai avem si cateva saptamani bonus la sfarist de an scolar de practica.

| Geo567 explică:

Mulțumesc tuturor, chiar m-au ajutat raspunsurile! happy

| lostgirl07 a răspuns:

Buna. eu sunt pe stiinte naturale. Numarul de ore depinde de an. in a 9 de exemplu aveam 4 de mate, 4 romana, 2 bio, 2 chimie, 3 fizica desen muzica sport logica... in general materiile de la stiinte si mate-info sunt cam aceleasi. modificari apar in clasa a 11-a unde cei de la stiinte au 4 de mate, romana, fizica, 3 bio, 2 chimie, sport dirigentie economie doar o ora. Iar cei de la mate-info au 5 ore de mate, 7 de info si probabil una sau doua de bio chimie fizica. sper ca te ajuta

| xDarkWorld a răspuns: