anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut TPU! Sunt băiat, am 18, de mai bine de 6 luni sunt foarte foarte singur. De când m-am despărțit de fosta mea iubită, am inceput să triez toți oamenii care erau toxici sau care aș fi crezut că sunt toxici pentru mine. Lucrez, dar încă stau cu ai mei. (sunt electrician), in fine. Fiind o fire mai retrasă poate chiar puțin introvertită îmi este foarte greu să cunosc persoane noi. Nu îi pot numii prieteni pe cei de la muncă, colegi, maxim amici. Sunt o fire foarte sociabilă, dar nu sunt genul care dacă suntem amici mă apuc sa te caut și etc. Problema este că mereu in fiecare weekend, in fiecare seara după muncă mă simt foarte foarte trist din cauza singurătății. Nu caut oameni noi, mă gândesc că vor apărea la momentul potrivit când mă aștept mai puțin, la fel ca "sufletul pereche" laughing singurătatea este foarte frumoasă atunci când ești fericit, până ai o cădere, vrei să vorbești cu cineva și observi că nu ai absolut pe nimeni și trebuie să ți totul în tine. Știu că vor apărea persoane noi la un moment dat, dar a trecut destul timp petrecut în halul ăsta și nu știu ce să mai fac. Sunt doar muncă - casă, în weekend nici nu ies, nu am cu cine. Maxim până la magazin după țigări și câteva beri. Nici nu știu de ce scriu asta aici, dar mă ajută să mă mai descarc (pe scurt). Mulțumesc! One love ????

6 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Inveti legea atractiei dupa restul se rezolva

| Violleta2022 a răspuns:

Sa-mi fie cu iertare, dar ai deja 2 vicii care iti adancesc singuratatea, nefericirea si iti afecteaza sanatatea: tigarile si alcoolul.
In loc sa arunci banii pe ceva care sigur te va imbolnavii, mai bine arunca banii pe un film, pe un plimbat prim magazine, iesi la o cafenea cu un amic de scoala, s au vecin, ori un prieten, intlaneste o fata, fa orice sa iesi din casa si evita sa mai fumezi si sa te arunci in alcool, ca nu vei avea zile fericite si viitor sanatos.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns: