anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Sunt o eleva de clasa a 10-a la filologie in cautarea unui viitor in aceasta tara.
Mai este un semestru si voi ajunge sa fiu clasa a 11-a. BAC-ul se apropie, iar eu inca nu mi-am facut deciziile asupra viitorului.
Dintre toate optiunile pe care le poate alege un elev filologin privinta unei facultati, m-as inclina cel mai mult pe limbi straine.
Nu as vrea sa dau pe engleza + franceza...nu sunt foarte cautate avand in vedere ca le gasesti peste tot si de asemenea nu ma pricep la franceza.(ironia sortii) Imi place japoneza in schimb.
Dar chiar as aprecia niste sprijin personal...imi va fi deificil sa ma acomodez la facultate si am mari emotii. Nu stiu daca ma voi descurca. Daca stituatia nu ma va depasi?
E prea devreme sa ma gandesc la asta, dar timpul trece repede si ma voi trezi intr-o zi ca am terminat liceul.
Ce fac dupa?

Vreau sa va aud povestile. Ce liceu ati terminat. Ce facultate ati optat. Cum ati intrat. Cum a fost examenul. Daca ati avut parte de situatii dificile si cum ati trecut peste ele?
Multumesc mult pentru orice raspuns!

Răspuns Câştigător
DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Vrei sa imi auzi povestea? Nu ar ajunge TPU ca sa pot sa o scriu happy
Dar o sa ma limitez la cea din liceu.
Si e o poveste chiar interesanta zic eu.( depinde cum o privesti).

Am intrat la bio-chimie( stiinte ale naturii). Eu nu stiam ce vreau. Am provenit de la o scoala sa zicem... nu asa de importanta. Iar la liceu m-am luat dupa varumiu( "Hai bogdane aici ca ne facem doctori laughing " ).
Ma simteam oarecum in plus pe acolo( ca si in viata). Multe pareri m-au doborat ca sa zic asa, dar sunt inca aici. La teza din clasa a 9 la mate am luat 5 laughing la prima, pentru ca nu am invatat.
Eu trebuia sa ma axez pe chimie si biologie. ( Trebuia).
Biologia mi-a placut, in schimb, si acum imi place. Dar chimia, yeach.
Si uite asa au treccut anii. In clasa a 12-a nici nu stiam ce sa fac. Nu stiam ce vreau( poate nici acum nu stiu).