anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt pe clasa a 8a si nu am cu cine sa ma sfatuiesc pe ce liceu sa ma duc. Nu imi place matematica. Limba romana si engleza imi place dar am niste profesori care sunt dezinteresati. Acum nu stiu pe ce sa merg. Pe mate info toata lumea mi-a spus ca o sa imi regret zilele daca merg acolo. Pe filologie as vrea sa ma duc dar nu ma pricep la limbi straine. Mi-ar place sa merg pe liceu economic la contabilitate dar stiu ca acolo media se incheie la sfarsit de an si nu as vrea sa ma complic... De stiinte ale naturii nu stiu nimic. Voi pe ce mi-ati da sfat sa ma duc? Fara licee gen mecanica/sportiv/muzica. Multumesc!

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu are importanta cat de dezinteresati sunt profesorii, tu poti s ainveti fara limita si fara cerintele lor, asa vei acumula mult mai multe cunostinte si iti vei dezvolta cunsotintele generale.
Te plangi de profesori, vad ca gasesti nod in papura la mai toate ramurile profesionale unde se cere munca adevarata, adica: matematica-info, unde trebuie sa pui serios mana pe lucru, pentru ca matematica se invata petrecand 6-8 ore/zi (fara orele de la scoala) cu creionul in mana, rezolvand probleme si exercitii.
La contabilitate de asemenea, multa matematica, iar tu iarasi capitulezi, doar auzind cat este de greu, fugind de invatat.

Nu vad unde este dezinteresul profesorilor, cand tu confirmi aici ca fugi de tot ce-i greu sau te pune sa inveti?
Nu crezi ca te contrazici singur?
Nu profesorul invata pentru tine, ci tu singur, pentru cariera ta proprie si personala.

Daca stam sa recapitulam ceea ce-ti place, tot nu vad vreun interes in a excela la ceva, pentru ca, spui ca-ti place romana si engleza, dar mai jos scrii ca nu stii limbi straine si sincer, nici cu romana nu stai prea bine, daca reusesti sa faci dezacorduri de genul "Limba romana si engleza imi placE", corect fiind: "imi plac".