anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt pe clasa a 8a si nu am cu cine sa ma sfatuiesc pe ce liceu sa ma duc. Nu imi place matematica. Limba romana si engleza imi place dar am niste profesori care sunt dezinteresati. Acum nu stiu pe ce sa merg. Pe mate info toata lumea mi-a spus ca o sa imi regret zilele daca merg acolo. Pe filologie as vrea sa ma duc dar nu ma pricep la limbi straine. Mi-ar place sa merg pe liceu economic la contabilitate dar stiu ca acolo media se incheie la sfarsit de an si nu as vrea sa ma complic... De stiinte ale naturii nu stiu nimic. Voi pe ce mi-ati da sfat sa ma duc? Fara licee gen mecanica/sportiv/muzica. Multumesc!

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu are importanta cat de dezinteresati sunt profesorii, tu poti s ainveti fara limita si fara cerintele lor, asa vei acumula mult mai multe cunostinte si iti vei dezvolta cunsotintele generale.
Te plangi de profesori, vad ca gasesti nod in papura la mai toate ramurile profesionale unde se cere munca adevarata, adica: matematica-info, unde trebuie sa pui serios mana pe lucru, pentru ca matematica se invata petrecand 6-8 ore/zi (fara orele de la scoala) cu creionul in mana, rezolvand probleme si exercitii.
La contabilitate de asemenea, multa matematica, iar tu iarasi capitulezi, doar auzind cat este de greu, fugind de invatat.

Nu vad unde este dezinteresul profesorilor, cand tu confirmi aici ca fugi de tot ce-i greu sau te pune sa inveti?
Nu crezi ca te contrazici singur?
Nu profesorul invata pentru tine, ci tu singur, pentru cariera ta proprie si personala.

Daca stam sa recapitulam ceea ce-ti place, tot nu vad vreun interes in a excela la ceva, pentru ca, spui ca-ti place romana si engleza, dar mai jos scrii ca nu stii limbi straine si sincer, nici cu romana nu stai prea bine, daca reusesti sa faci dezacorduri de genul "Limba romana si engleza imi placE", corect fiind: "imi plac".

Matematica nu-ti place, deci Mate-info sau Contabilitate pica si ele, pentru ca, se cere extrem de multa matematica si din cea avansata.
Ce-ti mai ramane?

Sfatul meu este sa nu mai dai vina pe altii pentru necunoasterea ta, pentru ca, nu-i nimeni vinovat ca nu inveti, doar tu singur esti responsabil!

Pune mana si trage, cu vointa si ambitie, daca vrei sa realizezi ceva in viata si inceteaza sa gasesti altora vina, pentru incompetenta ta!

| GeorgeBerbec a răspuns (pentru Violleta2022):

Multumesc de raspuns. Ideea dupa aceea am observat ca am scris gresit(pana la lasati comentariu dar am zis sa las asa dar stiam ca e incorect). Am spus ce stiu eu prost de fiecare liceu si la care mi-ar fi usor si totodata m-ar ajuta ceva de genul. CU matematica chiar recunosc ca aici nu ma descurc eu si nici nu imi place. La limbi straine si romana imi place dar am avut profesori care nu ne explicau. Veneau la si 30 ne dadeau de copiat din carte si nu explicau. Ne dadeau teme in prostie. Si cam asta a fost motivul. Si nu nu ne corectau la teme si eu eram singurul care le facea(gresite dar le facea). Si nuprea mai aveam motivatie daca nu primeam note sau nu ne corecta la ele si stiam ca sunt gresite. Acum sunt la clasa sportiva si din asta profesori nu isi dau interesul zice ca suntem sportivi si nu ne preda la fel ca la o clasa normala(din clasa a 5-a fac clasa sportiva).Si mai avem si materiile prescurtate mai putine ore din fiecare matere si asta iar e o problema ca nu ne explica cum trebuie, nu isi dau interesul si din astea. Daca ati putea sa ma ajutati cu un sfat in cazul asta ar fi cel mai ok...

| Raniaa a răspuns:

Bună!
Stiințe ale naturii- o varinată mai uşoară a profilului de mate info.
Filologie sau stiințe sociale. Limbile străine se recuperează şi sunt cu mult mai uşor de învățat, doar ambiție trebuie să ai!

| Yon1470 a răspuns:

Stai de vorba cu parintii tai si ei te vor indruma cel mai bine in functie de calitatile tale!

| GeorgeBerbec a răspuns (pentru Yon1470):

Tocmai din asta am mentionat ca nu am cu cine discuta. Mama zice ca vom vedea atunci. Am zis ca am profesori naspa pentru ca in ultimii 3 ani nu a fost in scoala mea nici o nota mai mare de 8 la evaluare si anul trecut a fost de 7 maxim. SI e adevarat ca avem profesori care vin la si 30 ne dau de copiat din carte teme grele si nu ne explica. Mai fac si colegii galagie deci RIP. Daca nu ma interesa nu postam aici.

| anonyymuusss a răspuns:

In primul rând uita-te sa vezi ce profi vor fi. Degeaba ești la mate info dacă ai cei mai de **** profi din școala. Chim BIO in schimb e o varianta de mijloc, in care faci de toate iar la final bacul la mate va fi mai ușor decât la mate info iar cel la rom mai ușor decât la filo. Deci e ok. Însă tot asa îți spun sa te interesezi de profi, ca dacă ai prof nașpa la mate, e tot degeaba ca trebuie sa iei ore. Cel mai important e mate, chimie, bio, rom( cât de cât ).

| DA1234 a răspuns:

Mate-info este mai greu fata de celelalte dar daca iti place, nu vei avea nici o problema. Nu pune profesorii in calcul fiindca in majoritatea liceelor nu isi dau interesul si trebuie sa lucrezi foarte mult acasa. daca spui ca iti place romana, du-te la filo