| alexinho996 a întrebat:

sunt elev in clasa a9a, si am o mare problema, nu stiu ce s-a intamplat cu mine dar nu mai gandesc la fel ca inainte de aceasta vacanta de vara dintre clasele 8-9, recunosc ca in aceasta vacanta m-am apucat de un joc numit metin2, si mam jucat ca disperatu toata vacanta aproape non stop dar faza e ca acum sunt dependent de acest joc si nu ma pot lasa... in fine, pot sa invat la scoala si fiind dependent de metin dar faza e ca gandesc altfel, sunt cu capu-n nori, imi traieste parca doar constiinta, nu-mi mai place sa fac ce-mi placea inainte, invat la scoala mai greu nu memorez deloc pur si simplu, doar lucrurile simple mi le aduc aminte gen: lingura casa masa metin2. numai lucrurile care mi se spun de 100 de ori mi le mai aduc aminte a doua zi. o noua zi parca e un alt loc, altceva, parca sunt un om nou cand ma scol si uit tot ce-am facut ieri alalta ieri, trebuie sa stau vreo 5 minute sa-mi amintesc ce-am facut ieri si ceva banal de exemplu ce-am mancat ieri la pranz. modul de gandire imi este schimbat nu stiu. va rog ajutati-ma cu niste sfaturi daca puteti. mersi

Răspuns Câştigător
| Skay a răspuns:

Daca te vei lasa nu te vei opri din gandit la acest joc, insa trebuie sa te joci mai putin. Iar cu gandurile care-ti vin, schimba subiectul. Daca vrei sa te lasi, lasa-te treptat.

5 răspunsuri:
| Marius875 a răspuns:

Prietene esti ca in fosta mea situatie eu jucam vreo 6 ore pe zi tota ziua metin2 si avem instalate in pv vreo 30 de metinuri private si din alea eram disperat pina intr-o zi ma fraierit unu si mi-a luat ribul=(o arma) si de atunci mi-am aruncat tote itm pe jos si la jucatori fa si tu acelasi lucru si o sa te simti free serios e forte bine o sa stai cu prieteni, colegi, familia etc. Acest joc este parca o exorcizare cind te joci prima dat nu te mai poti lasa de el dar trebuie sa ai prieteni si sfaturi bune bft tine cont de raspunsul meu.

| cenumesamipun a răspuns: