| Marianx1x1M a întrebat:

Salutare tuturor!
Ma numesc Marian am 16 ani și sunt elev în clasa a 10 a la un profil de mate-info. Îmi place de o fata care este cu un an mai mica decât mine, este din alt liceu fata de mine, dar liceele sunt la o distanta de 100 metri unul fata de celalalt. Ma cunosc cu fata despre care este vorba de 3-4 ani, dar nu am avut o legătură foarte strânsă, pana în luna aprilie anul acesta, ea a susținut examenul de capacitate și prin luna aprilie eu am vrut sa o încurajez și chestii de genul acesta. Între noi doi s-a format o legătură foarte strânsă. Pe tot parcursul verii vorbeam zilnic cu ea, atât prin mesaje cât și la telefon. Acum când am început școală am întrebat-o dacă vrea sa fie iubita mea, sa fim împreună, și nu este vorba ca m-a refuzat, dar a zis ca nu ar vrea un iubit în primul an de liceu ca să nu îi încurce programul de învățat mai pe scurt a zis ca nu ii prea arde de un iubit acum. Eu unul consider ca nu as încurca-o cu învățatul, ba chiar din potriva m-am oferit sa o ajut cu ce nu știe, ea fiind pe un profil de filologie și eu pe mate-info as putea sa o ajut la mate, informatica, tic, chimie, fizica, ba chiar am și făcut-o deja, am ajutat-o la tema de la informatica și la matematica. În concluzie as dori un sfat de la voi. Cum as putea sa o conving ca nu o încurc cu învățatul ca să vrea sa fim împreună.
Vreau sa specific ca țin la ea nespus de mult, o iubesc, țin la ea mai mult ca la mine, vorbesc foarte serios. Am încercat sa ii spun ca nu o încurc cu învățatul, din potriva o pot ajuta, am încercat sa fiu fairplay și în zilele când avea mult de învățat m-am oferit sa ii traduc eu anumite lecții la franceza, engleza sa ii mai fac eu din teme. Cu toate ca eu cu temele mele termin la 1-2 noaptea m-am gândit ca o sa vadă ca o ajut și nu o încurc și țin la ea mai mult decât la mine și o sa vrea sa fim împreună.
Deci un sfat? Cum sa fac sa vrea sa fim împreună.
As dori sa comenteze atât fetele cât și băieții.