| unknown_2326 a întrebat:

Sunt boboaca si as vrea sa stiu cum sunt profesorii la liceu, adica sunt mai buni sau mai rai decat cei din generala? si colegii? te acomodezi cu noul colectv repede?

Răspuns Câştigător
| utzuman2006 a răspuns:

"Ani de liceu...scumpii ani de liceu "
Va fi perioada frumosa din viata ta, vor fi zile bune in care te vei distra cu noii prieteni si vei lua note bune de la profii buni, vor fi zile mai rele in care poate vei suferi din cauza vreunui baiat sau vei lua note mici de la micii dictatori ( profii rai ).insa acesta este farmecul varstei tale si al anilor de liceu...
Iti doresc saai parte de profi de treaba si colegi '' de gashca "
Sa fi iubita!

9 răspunsuri:
| monyk a răspuns:

Buna, depinde mult de modul cum te porti, depinde de profesorii de care dai, ca sunt si profesori de treaba, glumeti, care te inteleg, dar sunt si profesori mai aspri, cat despre colegii...nu toti sunt la fel, depinde de colegi...cu siguranta vei lega multe prietenii, vei cunoaste pers noi si va fi ok...bafta.

| demonangel37 a răspuns:

Hmm aici nu poti primi mule raspunsuri depinde de la persoana la persoana si mai ales de firea fiecaruia ca sa se inteleaga bine cu colegii cat de repede si etc. asta o sa vezi tu cand incepe scoala si sa nu uitam ca profesorii sunt cam la felo ca cei din generala nu este o mare diferenta

| catalina_2916 a răspuns:

Profesorii din liceu sunt mult mai exigenti decat cei din generala... o sa ai mai mult de invatat. dau cu usurinta note mici. daca esti sociabila cu siguranta o sa te acomodezi repede cu noii colegi...

Răspuns utilizator avertizat
| Viuvi a răspuns:

Hmm.profesorii.colegii ...astea nu poti sa stii cum sunt pana nu "experimentezi" pe pielea ta tongue... poate ca vor fi putin mai exigenti ...nici eu nu stiu la ce sa ma astept ca sunt tot boboaca tongue
Daca te acomodezi?
Depinde de la persoana la persoana!