| Girly97 a întrebat:

Am avut o duminica ingrozitoare! M-am dus si eu cuminte la Mega pentru niste cumparaturi iar la casa voiam sa platesc cu cardul. De un an fac plati cu cardul foarte des si niciodata nu am avut erori. Cand am vrut sa platesc contactless aparatul a aratat "eroare de conectare". Am mai incercat de inca doua ori si tot la fel. Apoi am fost directionata catre un coleg al doamnei iar la dansul mi-a aratat "fonduri insuficiente". Am plecat acasa suparata fara ce am cumparat iar cand m-am uitat pe aplicatia mobile banking am fost socata sa descopar ca tranzactia eronata a blocat suma. Ma gandesc sa fac maine plangere la politie pentru ca am impresia ca cei de la Mega isi bat joc de mine. Cine este de vina: eu, Mega sau banca? Ce sa ma fac? Nu inteleg unde am gresit...

12 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Tu esti de vina ca nu ai verificat cardul la bancomat si vedeai daca ai sau nu bani pe el, acum degeaba faci 100 de reclamatii, poate intr-adevar nu aveai bani pe card de aceea nici nu ai putut plătii, normal cand mergi in magazine sa ai bani la tine ca se intimplă de multe ori sa nu mearga plata cu cardul.

| Girly97 explică (pentru CristiDinBucuresti):

De fapt am verificat prin mobile banking inainte sa plec si aveam banii atunci. Am spus de la inceput ca aveam bani inainte!

| Lioana a răspuns:

Scoate de la banca un extras de cont pe care sa se vada acea operatiune si mergi sa le arati celor din magazin! Problema se poate rezolva pe cale amiabila. Poate fi o defectiune de la ei, nu neaparat o rea intentie.

| Girly97 explică (pentru Lioana):

O defectiune ar fi normala din cand in cand dar sa imi dea eroare cand incerc de trei ori si dupa aceea la alt POS sa imi arate ca nu mai am niciun ban pe card?

| Lioana a răspuns (pentru Girly97):

E posibil sa fi fost o problema cu acel POS.

| Girly97 explică (pentru Lioana):

Am sunat la banca putin mai devreme si mi-au deblocat suma. Am reusit sa fac cumparaturi la alt magazin care are acelasi POS ca la Mega Image. Deci nu este de la POS.

| Lioana a răspuns (pentru Girly97):

Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema. Sper ca te-ai linistit.

| Girly97 explică (pentru Lioana):

Ma bucur ca mi-am rezolvat problema dar vreau sa stiu cine este vinovatul ca sa evit astfel de situatii pe viitor, chiar nu mi-a placut ce s-a intamplat.

| Lioana a răspuns (pentru Girly97):

Doar cei de la magazin te pot ajuta in solutionarea acestei enigme.

| andreia67 a răspuns (pentru Girly97):

Probleme tehnice. Acum sunt mai rare dar acum 10 ani erau destul de frecvente. La orice tranzactie esuata la POS trebuie sa iei bonuletul respectiv apoi sa iti verifici soldul contului/tranzactiile prin mobile banking sau internet banking. Daca apare suma respectiva ca blocata sau tranzactie catre comerciantul respectiv contactezi banca, le furnizezi poze/scanuri/copii dupa bonuletul/bonuletele respective si se rezolva la sigur. Poate dura cateva zile in unele cazuri dar cu siguranta iti primesti banii inapoi.

| andreia67 a răspuns (pentru Lioana):

Cei de la magazin NU te pot ajuta in schimb sunt OBLIGATI sa-ti dea bonurile de la POS pentru tranzactiile esuate. Doar banca emitenta a cardului tau te poate ajuta si chiar te ajuta.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E clar ca aia de la Mega isi bat joc de tine. Stiau ca vii si au bagat un mesaj de eroare la aparat fix cand ai ajuns tu cu cumparaturile la casa. Plus ca si colegul doamnei e implicat, sigur a facut el o smecherie ca sa iti arate "fonduri insuficiente".
Probabil se plictiseau pe acolo si s-au gandit sa isi caute de lucru carandu-ti tie cumparaturile inapoi la raft.
In niciun caz sa nu suni la banca, ei nu trebuie sa stie despre asta.