anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am nevoie de un card de pe care sa pot retrage banii pe care mi trimit ai mei cand am chef si sa pot plati online cu el, dar nu stiu nimic despre chestiile astea. Ce fel de card trebuie sa-mi fac?

Am gasit asta la Banca Transilvania, problema e ca eu inca nu sunt studenta, abia anul viitor voi fi? Conteaza?

Ca sa iti fie usor sa primesti bani de acasa sau bursa. Ca sa faci shopping unde vrei tu. Ca sa iti faci cadouri pentru a sarbatori micile victorii. Sa poti iesi cu prietenii in oras si sa calatoresti. Sa fie totul easy si rapid.

Ce avem pentru tine? Pachetul STAR Student, GRATIS:
cont curent
card de debit contactless BT - OmniPass
asigurare de calatorie in strainatate
BT24 Student – Internet Banking

Pachetul STAR Student este pentru tine daca:
ai intre 18 si 26 de ani
esti student la o facultate de stat sau privata din Romania, la zi sau la distanta

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Ai nevoie doar de un card de debit, il poti face la orice banca, alege una care sa aiba un bancomat cat mai la indemana.
Din ce spui o conditie pentru pachetul respectiv este sa fii student iar tu nu esti, asa ca nu-l poti obtine.

| CinevaNou a răspuns:

Iti recomand la ing, daca reusesti sa iti faci card student, nu ai comision la nimic din chestiile obisnuite(interogari, retrageri numerar, internet banking, incasari).
Multe banci te rup la comisioane. Banca transilvania practica comision la incasare, deci daca primesti bani or sa iti ia cativa din ei. Desi s-ar putea ca student sa nu iti ia. Internet bankingul la ei te costa 1 leu pe luna.
Brd mi se pare cea mai nasoala, iti ia in fiecare luna comision doar pentru ca ai cont la ei, chiar si ca student, comision cand scoti bani, comision cand primesti bani, comision cand trimiti bani, comision cand te uiti cati bani mai ai pe card la bancomat, comision lunar pentru internet banking. Si mai sunt si alte banci aproape la fel de "grozave".