| Lavinia_9609 a întrebat:

Am o mare mare nelamurire si am nevoie de ajutor.Sunt reprezentant Oriflame de acum 2 ani si de curand mi-am facut o mica retea.Am inscris o persoana care a facut comanda si nu a mai platit factura, acum avand intarziere cam 54 de zile.Eu am primit o notificare in care zice ca daca ea nu plateste, trebuie sa platesc eu(si chiar nu am de gand sa platesc facturile ei), ce imi recomandati sa fac?

2 răspunsuri:
| andreea2011oriflame a răspuns:

Nu cred ca se poate asa ceva.si eu sunt reprezentant dar chiar nu am auzit nici un sponsor sa plateasca pentru un recrut din echipa lui.cel mai bine este sa vorbesti cu sponsorul tau sau cu directorul tau. daca ei nu te pot ajuta scrie un email cu problema ta la customer@oriflame.ro sper ca ti-am fost de folos. poate imi poti lasa un mesaj sa imi spui cum ai rezolvat.bafta

| razvanionescu14 a răspuns:

Sunt si eu reprezentant oriflame nu cred ca un sponsor sa plateasca un recrut ca are penalitati solutia este sa vorbesti cu firma oriflame si vorbeste ce s-a intamplat si ei iti rezolva tot