| JusTPauL a întrebat:

Am primit un sms de la PORSCHE, in care zice ca nr meu de tel a castigat 500.000£ de la porsche company si sa trimit e-mail cu TOKEN#(PM-84-Z4) la porscheintel@toke.com
Ma poate lamuri cineva ce-i cu asta?
Adica ma gandesc ca daca era de castigat ma suna direct..nu trimite sms sa trimit emal cu ceva token care nici macar nu stiu ce vrea sa fie.

28 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Teapa de 2 lei

| sierra1 a răspuns:

Foarte probabil după emailul ăsta îți spun ăia să depui o sumă pentru a-ți deschide un cont în care să verse ei banii sau alte abureli de genu'. Teapă!

| xerxes1 a răspuns:

Ai castigat fara sa joci. Minune mare!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu-ti dadea nimeni tie Porsche.

| JusTPauL explică:

Add me Facebook ( Ioje Paul ) on parle là-bas ou privé

| XB_Drx_1998 a răspuns (pentru JusTPauL):

Jai recu un message de la banque et il me reclame pas d'argent et toi

| JusTPauL explică (pentru XB_Drx_1998):

Cu'est-ce que votre banque a dit exactement? J'ai envoyé un message maintenant 3-4 jours, mais personne ne m'a encore répondu.

| JusTPauL explică:

Rog editoii sa nu ne mai stearga postarile.
Nu scriem nimic jignitor.

| JusTPauL explică:

Envoyez-vous une image photo jointe à l'e-mail? Avez-vous déjà compris ce que vous allez faire avec l'argent? happy
combien d'années avez-vous?

| XB_Drx_1998 a răspuns (pentru JusTPauL):

Ouo biensur et vous? vous avez recu le message de la banque?

| JusTPauL explică (pentru XB_Drx_1998):

Toujours rien. peut-être des mois pour me répondre.

| JusTPauL explică (pentru XB_Drx_1998):

Après 8 jours ils ont répondu à mon email. Quelle banque sérieuse...

| JusTPauL explică (pentru XB_Drx_1998):

Mais plus devrait être envoyé, pas seulement ID. Comment as-tu tout compris?

| XB_Drx_1998 a răspuns (pentru JusTPauL):

Alors sa se passe comment pour toi ta recu un message de la banque?

| JusTPauL explică (pentru XB_Drx_1998):

Oui. m'a dit de leur envoyer une copie de la carte d'identité, certifiée par le gagnant de la porsche et un document pour la libération des fonds, que je ne sais pas si je peux l'obtenir. J'ai envoyé un e-mail à l'adresse qui m'a été envoyée par la banque, mais vous voulez une réponse pour le moment.
que diriez-vous de la situation?

| XB_Drx_1998 a răspuns (pentru JusTPauL):

Porsche mon envoyer leurs certificat et mon demander de contacter le departement des ordres de mainlevée de fonds pour qui puisse me remettre le certificat de mainlevée de fonds et vous?
Autorité de Conduite Financière

| JusTPauL explică (pentru XB_Drx_1998):

FCA. me dit de leur envoyer 730 euros pour le certificat. On parle beaucoup de ce certificat très important et de la façon dont on peut transférer les patrons. mais il ne nous dit pas quelle est cette action. et quand nous recevons notre prix. c'est pourquoi personne ne dit rien.

| JusTPauL explică (pentru XB_Drx_1998):

Allez-vous envoyer ces 730 euros?

| XB_Drx_1998 a răspuns (pentru JusTPauL):

Y mon jamais demander de l'argent j'attend toujour le certificat de libération

| JusTPauL explică (pentru XB_Drx_1998):

J'ai arrêté de répondre à l'email après cu'ils m'ont dit quelle méthode je veux payer 700 euros.

| Necunoscutu92 a răspuns:

E fake daca nu ai participat la nici un concurs porsche e noua schema de furat bani si daca câștigai da te sunu si daca mesajul e scris si in romana e 100% fake vor sa profite de naivitatea ta sa le dai bani

| Gharbi_Soumeya_1990 a răspuns:

I received the same sms, i emailed them, then they asked me to fill out an application, so the bank can release my funds. I don't believe them.

| JusTPauL explică (pentru Gharbi_Soumeya_1990):

Send to the email you get bored and at some point you will have to give money if you want to continue.

| Gharbi_Soumeya_1990 a răspuns (pentru JusTPauL):

No i won't send or continue
Thank you for answering me

| Isufi_Aurel_1988 a răspuns:

Chiar si eu am un astfel de SMS Nu stiu daca este adevarat Sunt din albaneza.

| newuser9191 a răspuns:

Bună, sunt rusă.
De asemenea, am primit un astfel de mesaj, nu știu dacă acest lucru este înșelător sau ce. Scrie ce ți sa întâmplat, aștept răspuns!

| JusTPauL explică (pentru newuser9191):

Deci pana la urma voi ati raspuns la email sau nu?
Pentru ca eu am trimis acel tiken si mi-au raspuns dupa cateva zile.
Sa competez cateva detalii; nume, adresa, nr tel, nationalitate, ocupatie. Nu mi-au cerut cnp sau cont bancar.
Faza e ca in email mi-au zis ca sunt doar 5 premii.dar vad ca deja suntem 3 aici care am primit acest premiu..interesant e cum ne-am nimeit.