| FreddieM a întrebat:

Ati putea sa-mi spuneti ce categorii profesionale castiga in jur de 10000 ron lunar?

32 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Alea care isi fac treaba cum trebuie si se pricep la ceea ce fac.

sunt programatori care iau 10000 ron
sunt avocati care iau atat
sunt zidari care stiu meserie si iau atat
sunt faiantari care iau atat
sunt finantisti care iau atat
sunt manageri care iau atat
sunt soferi de tir care iau atat
sunt profesori univeristari care iau atat
sunt medici care iau atat
*** fermieri care castiga atat
sunt igineri care castigata atat
sunt designeri care castiga atat

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru suntserios):

Genial! Nu uita si de secretare. happy

| Frank51 a răspuns:

Orice categorie daca persoana respectiva este una dintre cele mai bune din zona. Am prieteni care castiga peste 10.000 net, dar am si prieteni care sunt pe minus, stau pe spatele parintilor si au 25 de ani. Trage tu concluziile.

| FreddieM explică (pentru Frank51):

Amicii tai care au asa venituri, daca-s liberi profesionisti nu au treaba cu intrebarea. Liberul profesionist poate avea castiguri ilimitate, deci nu-i poti masura o baza salariala, nu esti de acord?

| Frank51 a răspuns (pentru FreddieM):

Da, asa este. Sa ai un salariu de baza atat de mare trebuie sa fi bun, sau sa ai vechime foarte mare. Cred ca medicii, inginerii, programatorii, si in principal persoanele cu studii superioare care sunt foarte perseverenti si muncesc foarte mult, ajung intr-un final la acel salariu(in orice domeniu). Conteaza mult si compania, si in Romania pilele(vezi guvernul laughing

| FreddieM explică:

Nu va suparati, am pus o intrebare pur generica. Categorii profesionale se refera la persoane care au o profesie. Functia e una, profesia e alta. Exclud liber-profesionistii, nu au o baza salariala. Aveti vreo idee pana la urma? Multumesc

| costinvlad49 a răspuns (pentru FreddieM):