| Notty a întrebat:

E posibil sa primesc credit de nevoi personale fara sa fiu angajata? Am mai incercat de cateva ori si nu mi s-a oferit cand le-am zis ca sunt studenta. Daca le zic ca primesc de la parinti o suma ok, 500 euro si fac un credit nu foarte mare, de 1800 lei pe care trebuie sa il returnez in 3-4 luni, credeti ca o sa am sanse? Dar daca ma angajez intre timp si le spun ca sunt angajata, dar doar de 2-3 saptamani?

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Creditele pentru nevoi personale se dau DOAR daca ai un venit (salar) asigurat, de cel putin 6 luni la ultimul loc de munca, iar rambursarea se esaloneaza pe minim 1 an, dar de regula pe 2 ani. In acel timp tuplatesti inapoi ratele + dobanzile + comisioanele = total de 2-3 ori creditul pe care l-ai luat (comisioanele sunt mai mari decat ratele lunare).

Daca ai ajuns studenta, trebuia sa inveti despre PUSCULITA inca in gradinita sau la scoala primara:
Intr-o cutie iti aduni banii periodic, pana ce se aduna cel putin cat ai nevoie pentru ceva.
La fel poti face si cu banii ce ai nevoie: in fiecare luna pui deoparte cate 100 euro, iar in termenul gandit de tine (3-4 luni) ti s-au adunat banii! Nu trebuie sa te imprumuti pe termen lung si sa returnezi de 3 ori suma bancii, sa le faci mai bogat... tongue
Daca nu ai ce face cu diferenta de 1000 euro dintre cele doua variante, da mi-le mie, iti arat ce se poate... big grin

suntserios
| suntserios a răspuns:

Absolut nicio sansa. Nu inteleg de ce ai impresia ca un credit se ia pe ce le zici tu. Tu poti sa le zici ca acasa dormi pe un pat de aur, daca nu aduci o adeverinta de venit, venit legal si constant si nu faci dovada celorlalte conditii precum perioada minima de munca nu iti da nimeni niciun credit.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Fereasca dzo laughing Cum sa-ti doresti sa te bagi din studentie in belele, cand primesti 500 de euro de la parinti.

Si tu crezi ca atat cat primesti si dai inapoi? laughing
Nu degeaba au astia legi.

| DOOOPX a răspuns: