| Nimeni91 a întrebat:

In clasa a noua mi-am deschis un cont la CEC pentru a putea incasa " banii de liceu", insa anul acesta, in clasa a zecea, nu m-am mai incadrat pentru a primi aceasta bursa sociala. Intrebarea mea este: ce se intampla cu acel cont daca nu am mai avut bani in el de un an? Este un cont pentru minori, se inchide de la sine daca este gol sau cand implinesc 18 ani?

4 răspunsuri:
| WhiteLife a răspuns:

Cel mai sigur e sa mergi la banca sa intrebi, sa nu se stranga ceva comisioane. Eu am avut un cont din generala pentru o bursa, apoi nu am mai luat-o si am pierdut cardul. Sucursala bancii de la mine din oras s-a inchis. De-abia la facultate am mers la banca respectiva in orasul in care sunt studenta, nu aveam nimic de platit, doar mi-au inchis contul. Am primit si ceva plic prin posta cum ca sa merg la banca sa imi actualizeze datele, dar era destul de departe, asa ca am tot amanat. Te sfatuiesc sa mergi, sau macar sa suni sa vezi despre ce e vorba.

| AndreeaDeea221998 a răspuns:

Bună! Nu se întâmplă absolut nimic dacă nu au fost băgați bani în el. Contul rămâne deschis, dacă cumva aveai de plătit pentru a menține contul deschis sau sms pentru cont, în momentul în care întra bănuți în cont se extrage suma respectiva. Din câte știu contul îl poți închide doar personal, în cazul tău alături de un părinte.

| Nimeni91 explică (pentru AndreeaDeea221998):

Am intrebat daca se inchide de la sine, si doamna de acolo nu mi-a spus decat ca e mai bine sa il tin deschis, deoarece ma va ajuta daca voi mai avea vreodata nevoie de el. Atat. Nu mi-a data si alte. detalii, desi am intrebat daca se va intampla ceva daca nu imi mai intra bani o perioada de timp in cont, si a spus ca nu e nimic.

| AndreeaDeea221998 a răspuns (pentru Nimeni91):