anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

vreau sa va cer niste pareri.de 2 ani am tot lucrat,mi-am strans niste banuti,am acum un acoperis deasupra capului,mic ce-i drept,dar e al meu. in tot timpul asta m-am intretinut singura,i-am ajutat foarte mult si pe ai mei si nu m-am plans niciodata ca muncesc prea mult. acum sunt studenta, ma descurc destul de bine, dar a intervenit o problema: banii! am avut un manunchi de bani pusi deoparte pentru mine si familia mea. acel manunchi se miscoreaza pe zi ce trece. cand voi avea timp,voi lucra pentru a pune bani iar deoparte. problema e urmatoarea: cum voi putea eu continua facultatea daca nu voi mai avea timp sa si lucrez,iar parintii mei nu au cum sa ma ajute, ba chiar trebuie eu sa-i ajut? simt ca o iau razna cand ma gandesc.nu vreau sa renunt la studii, dar nu stiu cum voi rezolva totul.

Răspuns Câştigător
| AgathaRo a răspuns:

Eventual intr-un fel sa pui pauza la studii dupa terminarea anului universiar. Gasesti ceva de munca pe afara 6-12 luni pentru a asigura resursele financiare pentru revenenirea la studii. Apoi o tii in paralel studii+munca part-time. Cel putin asa as proceda eu daca as fii in locul tau.

| valy201 a răspuns (pentru AgathaRo):

Adica sa inghet anul.ma gandeam si eu la asta, dar totusi sunt 6 ani de studii.crezi ca ma voi mai intoarce dupa un an la carte? am deja un decalaj de 2 ani

| AgathaRo a răspuns (pentru valy201):

Am uitat sa te intreb ce profil urmezi la facultate? Sa iti gasesti un job in profilul acela. Un prieten din Bucuresti e la facultatea de arhitectura si lucreaza cu un arhitect. Banii spune el ca sunt super ok.

| valy201 a răspuns (pentru AgathaRo):

Medicina veterinara, dar anul I este dezastru! n-ai timp nici sa respiri.

| AgathaRo a răspuns (pentru valy201):

Cauta pe langa un veterianar sa prinzi si ceva experienta o sa iti fie util.

7 răspunsuri:
| thealchemist a răspuns:

Cauta si tu o slujba de 4-6 ore pe zi, sa poti sa lucrezi si sa mergi si la facultate in acelasi timp.