| Dog4234 a întrebat:

Buna TPU!
Eu ma cert tot timpul cu parintii mei din cauza faptului ca eu muncesc si fac si seralul, dar imi doresc sa renunt la seral. Am facut scoala profesionala si lucrez ca ajutor de mecanic auto. Dupa aceea, cand strang banuti vreau sa fac scoala de soferi si sa ma angajez ca sofer. Sa lucrez ca sofer. Dar ei nu sunt de acord. Dar mie nu-mi place sa mai fac seralul.
Ce ma sfatuiti sa fac?

9 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Ceea mai buna investitie este in invatare!
La seral poti termina lejer liceul, fara eforturi uriase.
Chiar daca nu vei lua Bac-ul (este necesar doar pentru facultate), poti urma si un curs postliceal, care iti va da posibiliatea sa castigi chiar peste dublul salarului cu pregatirea ta actuala.

| Violleta2022 a răspuns:

Eu te-as da afara din casa, daca esti major, mai ales ca ai gura mare si nu te supui regulilor parintilor, atata vreme cat stai in casa lor, pe e banii, mancarea si spinarea lor.

| sierra1 a răspuns:

Fă-le pe ambele - impaci și capra și varza!

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Să nu te duci la școală.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Fa-te breh sofer, dar esential e sa te muti singur. E viata ta, deciziile tale.

| DeMicUnC?l?tor a răspuns:

Faci bine ce faci.
Mecanica auto este o meserie bănoasă, la fel și șoferia.
Urmează-ți instinctul și nu te lăsa bătut. Meseria pe care ți-o alegi e la fel ca și Soția. Tu dormi lăngă ea in fiecare seară. Nu părinții. Dacă nu le convine, n-au decăt să tacă

| adryang78 a răspuns:

Ar fi o mare greșeală să renunți la școală. Bravo ție că îți câștigi banii proprii și îți continui și studiile în același timp! Te grăbești să arzi niște etape, fiindcă abia aștepți să devii independent financiar, dar nu e o idee bună. Ia lucrurile pe rând, nu renunța la școală, ai timp destul să lucrezi după ce termini studiile.

| Peachdelight a răspuns: