| UniverseQuasar a întrebat:


Am 21 de ani si sunt student la "Universitatea Politehnica" din Timisoara si as dori sa imi infiintez o societate comerciala cu raspundere limitata. (SRL). Obiectul de activitate al acestei firme ar fi prestari servicii online pentru terte firme straine(realizare produse software, site-uri, programe, etc). Am optat pentru SRL din urmatoarele considerente:
a) Posibilitati eficiente de extindere pe viitor
b) Beneficiez oricum de reducere aproximativ 50% pentru infiintare, prin intermediul facultatii
c) Primesc un cod prin care se poate verifica existenta firmei pe http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=ro
As dori sa primesc raspunsuri la urmatoarele intrebari:
1) Pot realiza activitate comerciala fara niciun angajat?
2) Stiu ca exista doua optiuni pentru impozitare: a) 3% pe venit b) 16% pe profit
In conditiile in care venitul(Cifra de afaceri) va fi aproape identica cu profitul, cred ca s-ar merita sa incerc optiunea cu 3% pe venit dar am inteles ca in aceasta conditie sunt constrans in 60 de zile sa imi angajez o persoana, pot fi eu acea persoana? (voi fi actionar unic)
Daca da, care este regimul cel mai avantajos de salarizare pe care mi-o pot aplica, astfel incat remuneratiile platite la stat sa fie minime?
3) Sediul as vrea sa il trec pe domiciliul parintilor(e posibil?), dar voi presta servicii de la camin de la Timisoara, unde locuiesc in timpul anului universitar. Este posibil / legal?
4) Contabilitatea va fi realizata lunar / trimestrial? Ce presupune? Trebuie sa angajez contabila, sau e la intelegere? Cat costa pentru 3-4 facturi lunare?

Sper ca am fost suficient de concis in exprimarea nelamuririlor, pot clarifica daca e necesar.
Astept raspunsuri, le multumesc anticipat celor care au citit post-ul meu.

1 răspuns:
| CataC a răspuns:

Salut

Sigur, poti avea activitate fara niciun angajat, cu conditia sa lucreze administratorul. Nu matusa, nu unchiul, ca iei amenda.