| mihai0611 a întrebat:

Cine ma poate lamuri si pe mine in legatura cu o afacere stradala. vreau sa imi cumpar o toneta pentru hot-dog si nu stiu ce acte sunt necesare si cat ma costa actele cu aproximatie

4 răspunsuri:
| DjSheepyOfficial a răspuns:

Acte necesare pentru obţinerea acordului de funcţionare ambulant în vederea desfăşurării activităţii de comerţ stradal în mobilier urban faţa punctului de lucru cu acelasi profil ( flori, legume fructe, ziare si reviste, carti, produse de patiserie, cofetarie, vitrina frigorifica pentru inghetata si aparat pentru inghetata ) :
1. Cerere tipizată;
2.Acte firmă (certificat de înregistrare + certificat constatator cu obţinut de la ORC in baza Legii 359/2004);
3. Certificat fiscal (din care să rezulte că nu sunt datorii la bugetul local – obţinut de la Direcţia Fiscală);
4.Plan de situaţie 1:500 pe care se va marca vizibil amplasamentul unde se solicita amplasarea mobilierului – obţinut prin cam.12 – de la Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru;
5. Plan de încadrare 1:5000 – obţinut prin cam. 12 – de la Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru;
6. Proiect, poza în care să fie prezentat tipul de mobilier de comerţ stradal utilizat;
7. Activitatea de comercializare îngheţată, produse de patiserie, etc necesită document de avizare sanitar-veterinară a laboratorului în care se produce;
8. Acordul pentru desfasurarea exercitiilor comerciale eliberat de catre Primarie in baza Legii 650/2002 pentru punctul de lucru fix;
9. Extras de carte funciară, dacă este cazul pentru teren proprietate personala a persoanelor fizice sau juridice precum si contract de inchiriere/comodat a terenului, daca este cazul.

Acte necesare pentru obţinerea acordului de funcţionare ambulant în vederea desfăşurării activităţii de comerţ stradal in chioscuri, tonete de flori pe amplasamente adjudecate la licitatie publica :

1. Cerere tipizata;
2. Acte firmă (certificat de înregistrare + certificat constatator cu obţinut de la ORC in baza Legii 359/2004);
3. Certificat fiscal (din care să rezulte că nu sunt datorii la bugetul local – obţinut de la Direcţia Fiscală);
4. Plan de situaţie 1:500 pe care se va marca vizibil amplasamentul – obţinut prin cam.12 – de la Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru;
5. Plan de încadrare 1:5000 – obţinut prin cam. 12 – de la Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru;
6. Proiect intocmit de un proiectant autorizat în care să fie prezentat modelul de chiosc, toneta avizat de catre Institutia Arhitectului Sef din cadrul Primariei;
7. Contract de inchiriere a domeniului public.

Acte necesare pentru obţinerea acordului de funcţionare în vederea desfăşurării activităţii de comerţ stradal în rulotă comercială, comert cu legume fructe, flori, carti, pop corn etc pe amplasamente adjudecate la licitatie publica:

1. Cerere tipizată;
2. Certificat de înregistrare obţinut de la Oficiul Registrului Comertului;
3. Certificat fiscal din care sa rezulte ca nu sunt datorii la bugetul local – obtinut de la Directia Fiscala.
4. Contract de inchiriere a domeniului public;
5. Activitatea de alimentatie publica necesita document de avizare sanitara;
6. Carte de identitate, talon din care sa reiasa faptul ca rulota este de tip comercial;
7. Contract de inchiriere/comodat a rulotei, daca este cazul;
8. Proiect, poza în care să fie prezentat tipul de mobilier de comerţ stradal utilizat.

| mihai0611 explică (pentru DjSheepyOfficial):

Iti multumesc pentru raspuns. imi poti spune si cat m-ar costa toate actele astea, cu aproximatie

| DjSheepyOfficial a răspuns (pentru mihai0611):

Ami pare rau nu

| mihai0611 explică (pentru DjSheepyOfficial):

Mersi oricum