anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Mă poate ajuta cineva cu un răspuns, urgent?! Astăzi am văzut o garsonieră printr-o agenție imobiliară din oraș. Mi-a plăcut și a rămas vorba să merg dimineață pentru a face contractul. Se cere garanție înainte + chirie o lună și cică 80 € pentru agenție.

Întrebarea mea este, de ce se ia atât pentru agenție? Mi se pare cam mult 80 €. Și pentru ce sunt mai exact? O să vrea să dau lunar 80 € pentru garanție?

Mă scuzați, dar sunt la început cu chestiile astea, nu mă pricep. Sunt studentă, prima dată mă mut acum!

Aștept un răspuns clar, dacă mă poate ajuta cineva? Am nevoie până dimineață, să înțeleg și eu. Cineva care se pricepe sau a mai stat cu contract prin agenție?

5 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Agentia cere bani pentru ca te ajuta sa intri in legatura cu proprietarul si sa te muti in garsoniera, acte, demersuri. Garantia trebuie sa fie returnabila cand pleci si lasi totul in ordine fara daune materiale (intrebi sa nu te trezesti cu neplaceri) si o luna chirie e normal. Garantia poate sa fie in valoare de o luna chirie in caz ca nu platesti sa fie aia inlocuitoare depinde ce are in cap proprietarul.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Agenția a muncit ca să te pună în contact cu propietarul ca să nu fii dta nevoită să te plimbi prin oraș din ușă în ușă. Cu cei 80 Euro plătești munca lor, o singură dată. Dacă și se pare mult 80 de Euro, să îți cauți singură, să vezi cât efort și bătaie de cap a ta valorează 80 de Euro sau e cam mult sau cam puțin.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

O să vrea să dau lunar 80 € pentru AGENȚIE? ** am greșit

| mgtow a răspuns (pentru anonim_4396):

Se plateste o data nu lunar 80 eur

| anonim_4396 explică (pentru mgtow):

Am înțeles. Mersi! :*