| Anonim10015 a întrebat:

O spălătorie de covoare ar merge? Și pe lângă asta să fie și curățătorie de haine?

Eu am o astfel de spălătorie pe strada unde stau. Merge destul de bine, au foarte mulți clienți. Însă, e cam scump spălatul în ultimul timp. Clienți, nu mai vin atât de mulți ca în 2019, 2020, dar tot sunt.

Se merită deschisă o astfel de spalatorie?

Menționez faptul ca la mine în oraș nu prea exista astfel de spalatorii. Există, însă aceasta este cu cei mai mulți clienți.

Nu fac, oferte, nu promovează și restul. Mai bine spus nu prea se ocupă.

Iar din cauza asta, vor pierde foarte mulți clienți, deja au pierdut, însă vor mai pierde.

8 răspunsuri:
| LoveSleep a răspuns:

Fa-ti un plan de business si vei vedea daca are sanse sau nu.

Cati oameni sunt in oras? Cati copii, adulti, etc? Cati din astia isi duc covorul la spalat? Aproximativ
O data la cat timp?

Cat dai pe solutii, chirie, apa, etc? Cu ce pret vinzi? Merita? Cat faci pe luna, scazand taxele?

Si tot asa pana cand obtii o imagine cat mai clara.

Ma indoiesc oricum ca merita efortul. Ai atat de multe posibilitati, mult mai clare, nu are sens sa iti bati capul cu asta.

Vezi exact care e cererea in orasul ala si fa-ti un business in directia aia. Ma indoiesc ca exista cerere de spalatorie de covoare. Eu cel putin nu m-am dus niciodata si mi-au zis sa revin ca au prea multe la spalat.

Daca vrei neaparat fa-o. Poti sa-ti fac un canal de tiktok si s-o promovezi acolo. Videoclipurile de genul sunt foarte vizualizate. Dar cred ca vei face mai multi bani cu tiktok, decat cu business-ul.

| SingleForOne a răspuns:

Ar merge in zonele urbane, foarte populate, dar trebuie sa ai si materiale de calitate, de la detergenti, pana la masinile de spalat.

| Anonim10015 explică (pentru SingleForOne):

Știu. Dacă ar fi sa deschid una, într o zonă aglomerată aș face-o. Și pe lângă că ar fi zona aglomerată, aș face și flyere pe care le aș împărți + multă promovare.

Știu. Că pentru această "afacere" trebuie detergenți de calitate. Și la fel și restul + mașinării.

| nukeyly a răspuns:

O spălătorie de covoare/haine ecologica cu utilaje performante. Mancarea buna nu da gres, sau farmaciile, pompele funebre/cimitire eco si flori, iar cireasa va fi promovare marketing oferte.

| Anonim10015 explică (pentru nukeyly):

M-am gândit si la pompe funebre, însă nu stiu..., deși e ceva foarte profitabil...

E o idee, însă trebuie multe avize, și multe lucruri de genul. Mult mai multe decât, pentru o spălătorie de covoare.


Da, o spatorie de covoare + curățătorie pentru haine ecologica, toate cu utilaje performante cred că ar merge. Am verificat, și în oraș există doar 5 de astfel de spalatorii. Din care doar 4 mai postează pe pagina de Facebook., Prima fiind cea de care ziceam. Nici una, dintre cele 4 nu promovează deloc. Nu împărățesc flyere sau promovează firma.

Când vine vorba de manacare..., așa zic și eu... Însă orașul e plin de restaurante. Iar unele, nu merg chiar deloc.

La fel și farmaciile. Efectiv, sunt concurență între ele.

Pentru cimitire, la fel prea multe avize și restul...

Florarii la fel, există prea multe.

Răspuns utilizator avertizat