| Caine1122 a întrebat:

Salut sunt in clasa a.12-a si ma gandeam sa ma duc la scoala de politie de la campina si as vrea sa stiu raspunsul la cateva intrebari care tot mi le pun si sincer gasesc foarte putin pe internet.
1. Cand o sa termin cum e treaba cu repartizarea, sunt din Craiova iar daca nu o sa pot fi repartizat chiar in Craiova pot opta pentru ceva din jurul Craiovei in vreun sat la o sectie sau ceva. Nu as cam vrea sa plec din judet cel putin
2. Cum e treaba cu cazarea. Trebuie sa stau deaparat ca caminul de la scoala?
3. Este permis sa vin cu un laptop pentru filme sau mai stiu eu ce
4. Daca as veni cu masina (in cazul in care trebuie sa stau neaparat la caminul scolii) presupun ca o sa o pot parca undeva in institut adica imi este permis nu?
5. In cazul in care o sa ma repartizeze in alt judet exista sanse sa mi se accepte cererea de transfer in judetul in care vreau (oriunde in judet)?

1 răspuns:
| vmalex21 a răspuns:

Salut.Nu sunt elev la Campina, eu voi opta pentru MAPN, tatal meu e cadru MAI dar un var de al meu a terminat la Campina.Incerc sa iti raspund pe scurt
1-Repartizarea este facuta dupa medie... daca vei avea medie mare iti vei alege, sigur trebuie sa existe si posturi disponibile.Cunosc pe cineva chiar din Craiova care a prins la Ploiesti loc.Momentan nu se poate muta, este destul de greu sa te muti.
2-Da,trebuie sa locuiesti acolo.Este unitate de invatamant cu regim cazon.La fel e si la MAPN, nici mie nu imi prea convine dar na.Vei locui cu mai multi baieti intr-o camera, apa calda seara cam o jumatate de ora, conditiile nu sunt asa de bune. Spre exemplu varul meu avea hartie de impachetat cu care invelea rafturile din baie deoarece erau pline de rugina. Daca ai probleme cu frigul nu iti va fi permis sa bagi o aeroterma in priza deoarece consumi energie electrica.El a avut probleme.
4-Aici sincer nu stiu.El nu mergea cu masina si cand mergea o lasa la o ruda din Campina.
5-Cea ce am spus la punctul 1.Nu te baza pe asta.