| Xairyx a întrebat:

Vreau sa incep sa lucrez ca freelancer. Va rog sa imi dati niste idei cum ar trebui sa incep sau ce ar trebui sa fac ca sa am clienti. Mi-am facut conturi pe diverse siteuri de freelance si am aplicat la diverse joburi insa nu am primit un răspuns de la nimeni. Toata lumea prefera freelanceri care au deja multe proiecte realizate. Mentionez ca am cunostinte bune pe partea de web design si graphic design. Stiu bine html, php, css, photoshop, illustrator sunt in stare sa fac siteuri destul de complexe ca de exemplu forumuri, siteuri de download fisiere etc. Insa nu stiu cum sa fac sa am clienti. Va rog sa ma ajutati!

11 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Fa-ti cont pe: freelancer.com si upwork.com si pune-ti un tarif mic, ca sa poti prinde joburi, mai ales daca nu ai lucrat deloc acolo si nu ai pic de experinta locala.
Sincer, nu am auzit de "freelance.ri", dar lucrez foarte mult, cu cei de pe site-urile mentionate de mine mai sus, in sensul ca am o echipa de romani, cu care lucrez de ani de zile si pot spune ca sunt foarte buni si modesti ca tarif.

| Xairyx explică (pentru Violleta2022):

Am deja cont pe upwork insa cum sa pun un trafic mic?

| Violleta2022 a răspuns (pentru Xairyx):

Simplu, listez ca pret orar: $10-$15 pe ora.
Vezi si tu ce listeaza altii si ce preturi pun, pentru ca sunt foarte multi care lucreaza de prin ASIA care isi pun un tarif modest de $10/ora sau chiar mai putin, pana prind niste contracte si isi capata feedback foarte bun, dupa care pot prinde si contracte mai mari.

| sierra1 a răspuns:

Ca să poți elibera facturi, chitanțe,... trebuie să te înregistrezi înainte de toate la fisc. Adică să ai o firmă a ta. PF, sau AF, sau SRL - ceva.
Apoi treci la reclama!

| Xairyx explică (pentru sierra1):

Nu e vorba de firma, vreau sa lucrez ca freelancer

| sierra1 a răspuns (pentru Xairyx):

Vreau să spun că sunt mulți potențiali clienți care ar solicita serviciile tale dacă ai elibera factură, chitanșă