anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Se pot face bani pe Internet? Va rog sa imi oferiti cateva solutii daca aveti. Multumesc anticipat.

8 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

O solutie interesanta. Oscilez intre a alege raspunsul tau castigator si cel al lui florinm2all care mi se pare mai complet cu mai multe posibilitati de castig. In plus sunt inscris la programul propus de tine. Promit sa ma recompensez fata de tine in viitor.Multumesc mult.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Raspunsul tau mi se pare cel mai bun intrucat ofera mai multe posibilitati de castig.
O propunere si din partea mea? Afacerea online Fanbox unde sunt deocamdata Profesor pe acest site. FanBox singura retea sociala care te plateste
Posted on 17.12. 2012 14:25 by Fanbox
FanBox este o comunitate online asemanatoare cu Facebook, My Space, Hi5 etc prin care poti sa iti impartasesti pasiunile, preocuparile etc cu o groaza de oameni din intreaga lume Spre deosebire de celelalte platforme sociale, Fanbox te plateste pentru activitatea pe care o desfasori aici.Cum poti castiga bani cu Fanbox? Sunt mai multe modalitati prin care poti castiga bani: investitii din IPL prin BOOSTconstruind bloguri si publicand articole pe acestea, publicand anunturi pentru blogurile tale sau ale altor membrii FanBox, alegand cuvinte cheie relevante pentru articole scrise de alti membri si acordandu-le note, introducand in blogul tau linkuri spre blogurile altor membri, investind in publicitate pentru blogurile altora, oferind produsele sau serviciile tale contra cost, invatand pe altii sa castige bani cu Fanbox. In calitate de Profesor pe FanBox inscriindu-te pe linkul de aici vei deveni Studentul meu si vom colabora pentru intelegerea si dezvoltarea corecta a afacerii FB.O precizare: cei care doresc sa se inscrie in formularul de inregistrare de pe site. NU o faceti cu ajutorul contului Facebook ci in mod normal cu emailul dvs si parola de pe linkul acesta de inscriere pentru a putea sa te ajut in calitate de Profesor pe site FanBox:

http://fanbox.com/vpnq4

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| cafemikka a răspuns:

Incearca aici:www.ganoderma-cafe.org

| anonim_4396 explică (pentru cafemikka):

Sunt vechi in aceasta afacere si am o retea destul de mare.Mult succes

| Internet4G a răspuns:

Daaa..se pot face!

| anonim_4396 explică (pentru Internet4G):

Si care sunt aceste solutii?