anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Se pot face bani pe Internet? Va rog sa imi oferiti cateva solutii daca aveti. Multumesc anticipat.

8 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

O solutie interesanta. Oscilez intre a alege raspunsul tau castigator si cel al lui florinm2all care mi se pare mai complet cu mai multe posibilitati de castig. In plus sunt inscris la programul propus de tine. Promit sa ma recompensez fata de tine in viitor.Multumesc mult.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Raspunsul tau mi se pare cel mai bun intrucat ofera mai multe posibilitati de castig.
O propunere si din partea mea? Afacerea online Fanbox unde sunt deocamdata Profesor pe acest site. FanBox singura retea sociala care te plateste
Posted on 17.12. 2012 14:25 by Fanbox