| makavelli a întrebat:

Sunt incepator in afaceri si as vrea sa vad parerile altora: Cum as putea incepe o afacere si cu ce?

Răspuns Câştigător
| oriflame_9415 a răspuns:

O afacere unde u esti propriul tau sef investitie0, castig atat cat doresti ce zici?

9 răspunsuri:
| rserpu a răspuns:

Www.webmoneyhq.ws vezi acolo, poate iti convine.

| foxi a răspuns:

A fi incepator.inseamna ca ai o afacere si vrei sa o dezvolti! ce fel de incepator esti? Esti dornic sa faci o afacere!

| zxsds a răspuns:

Daca doresti sa iti deschizi o afacere trebuie sa te gandesti la ce te pricepi mai bine, la ce iti place si sa analizezi conditiile in care sa deschizi afacerea.
Pentru inceput nu trebuie sa pleci cu ceva mare, ci cu ceva mic pana iti faci o idee.
Daca vezi ca te descurci, incerci mai departe, daca nu, incerci altceva sau te lasi.

| Sin a răspuns:

Cu un capital, bine inteles!
In orice afacere trebuie sa investesti mult la inceput, ai nevoie de o suma de bani ca sa incepi ceva.Depinde si ce vrei sa faci.

| TipulVerde a răspuns:

In primul rand ai nevoie de o idee extraordinara happy

| Dj Boalca a răspuns:

Salut ce ai zice de o analiza financiara gratuita(chiar daca nu are legatura cu subiectul)? te poate ajuta o parere obiectiva

| riana36blue a răspuns:

Inscrie-te in life care, si vei avea de castigat! Investitie aproape zero(130ronprima comanda), si daca muncesti 4 ore pe zi, vei avea de castigat. Daca vrei mai multe detalii, si sa te inscrii, contacteaza-ma la adresa de mail riana36blue@yahoo.com.

| corcodusa2013 a răspuns:

Si eu ma gandesc la acelasi lucru ca si tine! as vrea sa incep o afacere si nu stiu cu ce! m-am gandit la o agentie de curatenie, m-am gandit la un magazin de chinezarii(merge ca am lucrat), m-am gandit la un magazin alimentar(si aici am lucrat) merge si cu asta, m-am gandit la o firma de spalat geamuri la inaltime(ca de astia nu prea sunt).
DAR CU CE? este si intrebarea mea)!
tu ai gasit ceva?
sau ce idei ai avea?
pa pa

| TotiP1 a răspuns: