Am un e46 136 cp.
Totul e ok.
Egr ok.
Debitmetru ok.
Filtre ok.
Turbo ok.
Nu mai vrea sa traga deloc, e mort.
Mentionez ca inainte sa moara la 3500-4000 rpm imi mai taia pedala de acceleratie.
A mai patit cineva asa imi poate spune ce ar avea?
L-am pus si pe diagnoza nu imi da nimic.
Multumesc.

6 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Sigur turbo e ok? nu a intrat in LIMP MODE?
S-a aprins vreodata check engineul?
Poate sa fie altceva desigur, nu-s mecanic.

| 12345678901234567890123457789012345678901234567890 explică (pentru Simpatic):

Nu s-a aprins niciodata niciun martor
Iam facut test si la becuri ma gandeam ca poate o fi scoase sau astupate dar nu! Functioneaza toate!
Cand tragea careodata la turatie mai mare imi taia pedala si deodata nu mai trage deloc! Nu mi-a dat niciun semn de mai inainte a murit asa brusc!

| Simpatic a răspuns:

Mecanicul google zice multe, si unele chiar pot fi de aici

Cateva motive din cauza carora nu trage motorul:

Calitatea proasta a combustibilului (benzina, motorina, GPL)
Filtru de aer imbacsit
Injectoare infundate sau defecte
Evacuare infundata (cum ar fi cu diverse obiecte, cartofi sau alte legume/fructe)
Admisie de combustibil infundata (furtune, filtru de combustibil, pompa)
Bujii uzate sau imbacsite
Uzura excesiva a motorului (compresie scazuta, lipsa ulei)
Probleme la clapeta de acceleratie sau senzorul de acceleratie
Probleme la aprindere (cilindri nefunctionali, reglaj incorect al aprinderii)
Depunere de calamina pe supape, injectoare, bujii (mai ales la diesel)
Probleme cu turbina la motoarele echipate cu asa ceva
Distributie prost reglata (nesincronizata)
Catalizator uzat sau defect
Probleme cu diversi senzori ai motorului sau ECU (Engine Control Unit)
Circularea la altitudine mare (cantitatea de oxigen din aer scade pe masura ce creste altitudinea)

Foarte mare accent eu as pune si pe compresia scazuta, romanii cand cumpara o masina second hand nu testeaza si compresia cilindrilor, este de asteptat ca o masina trecuta de 10 ani si cu sute de mii de km reali sa aiba o uzura a motorului, insa cand uzura este forte mare motorul e PA.
Compresia se poate verifica usor in orice service multimarca autorizat RAR si nu cred ca costa peste 100 de lei.

Cred ca in cazul tau in care diagnoza nu indica nicio defectiune, o sa ai nesansa sa o iei prin eliminare si asta implica timp si costuri, dar nu ai fi singurul care trece prin asa ceva.
Asta este si motivul pentru care eu de ani de zile recomand cumpararea doar a masinilor noi indiferent de buget...m-am linistit dupa ce 2 dintre masinile mele din trecut second hand m-au costat mai mult de reparat decat am dat pe ele.
De atunci cumpar doar masini noi, inteleg ca nu toata lumea isi permite este adevarat, insa am scapat de bataile de cap, de serviceuri si de mecanici nepriceputi dar scumpi ca si manopera.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Garantezi tu ca totul e ok?
Si mecanicilor le scapa de multe ori valorile de la diagnoza. Un mecanic cu experienta iti depisteaza valorile problematice fara sa aiba o eroare in acest sens.
Cei care se uita doar la erori... Nu-s mecanici, sau sunt, dar de tractoare (vechi) si cositori, nu de masini.
Daca intr-adevar e totul ok la masina aia, problema poate fi in pompa de injectie. Niste fum alb-albastrui ar confirma asta.

Scoate fum negru muult cand ii dau talpa

Vezi daca face turbina cat boost cere softul, si curata preventiv senzorul MAP.
Incearca o tura cu mufa debitmetrului scos.