| LittleSky a întrebat:

Buna dimineata! Am si eu o problema la masina, pentru cunoscatori, mai exact cu martorul de baterie. Inainte de giratorii, cand pun frana, apare martorul de baterie in bord si masina se opreste, dar nu inteleg de ce. Nu o mai pot accelera, nu mai pot face nimic. Se opreste motorul. Bateria a fost schimbata exact acum o saptamana, este nou nouta, luata din reprezentanta. Masina este un Golf 5 1.9 din 2005, daca aveti idee de ce se tot intampla asta, mai ales cand pun frana inainte de giratorii, doar in momentul ala imi apare martorul de baterie in bord si se opreste motorul. Am inteles ca e posibil sa fie de la alternator, dar. astept parerile voastre va rog frumos. Dau funda.

10 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ai undeva un contact defect. Trebuie sa verifici traseul general, adica firele de la borne + toate contactele din panourile cu sigurante. Undeva se pune in scurt sau se intrerupe un contact.
Poti verifica si traseul stopurilor, poate ai acolo un scurt circuit, eventual un bec pus aiurea, dar normal s-ar fi ars siguranta sau switch-ul, nu s-ar fi oprit motorul.
La generatia aia (Passat b5/Golf 5/Jetta) am intalnit si foarte multe cazuri de cablaje intrerupte din fabrica, au fost produse la o calitate incredibil de proasta, la toate capitolele.

| relian a răspuns:

Ai inteles ca ar fi de la alternator laughing dar cand ai cumparat baterie aia noua, nu ai verificat si alternatorul?

Cine ti-a pus bateria pe masina? Intotdeauna cand ai problema cu bateria se verifica alternatorul, altfel o sa omori si bateria noua si altele si tot asa, dupa te intrebi oare ce o fi laughing

Nu mai condu asa cu alternatorul praf, du-te si verifica daca alternatorul este bun, desi sigur este terminat, asa ca verifica, apoi aschimbal, dupa nu o sa mai ai problema aia cu bateria.

Dar daca o lalai si conduci asa mai mult timp, degeasba te vei duce mai tirziu, bateriile aleaq de la VW is deja ele proaste, mici si prapadite, daca mergi cu masina si folosesti doara bateria, cand sor descarca de tot, poti sa o arunci deja.

Deci la tine, se opreste doar cand pui frina si esti la sensul giratoriu, imn rest poti pune frina oriunde ca nici pe dracu nu are laughing ma ne lesi cu basmele astea.

Stie masina ca tu esti la giratorii, si ca ai frinata colo laughing esti cel mai tare din parcare, asa ceva rar mai auzi laughing

| LittleSky explică (pentru relian):

Bun, deci ca sa intelegi, bateria a fost schimbata acum 400 km, alternatorul verificat de cei de la Rombat, bateria a fost schimbata la sediul lor, iar alternatorul incarca bateria corespunzator. Ce pot sa iti detaliez mai mult decat atat? Daca ti-am zis exact cum s-au intamplat lucrurile si nu ma crezi, vrei sa iti dau poze? Sau ce? Daca asa mi s-a intamplat, sa se opreasca motorul inainte de giratorii? Probabil face un scurt, cand execut manevra respectiva, sau probabil alternatorul are momente in care incarca, si in care nu incarca. Eu am venit sa va cer parerea, nu sa fiu luat in ras de cine stie cine. Ma voi duce astazi la mecanic sa verifice alternatorul, si eventual sa il schimb, asta este si singura mea explicatie plauzibila pe care am gasit-o.

| relian a răspuns (pentru LittleSky):

Cinteste intrebarea, cred ca tu ai scris acolo da? Nu ai spus nimic de verificat alternatorul nu ai spus cine ti-a facut treaba asta, dar vii acum si spui mie ca deja ai fi spus chestiile astea.
Cine te ia in ris? Nu vezi ca tu nici nu stii ce scrii. Aia au verificat alternatorul cand au pus bateria, esti sigur ca au verificat ceva?

Ai baterie romnbat, cei aia? Nu am azuit de firma asta, ar putea si bateria sa fie de vina, cine stie ce stifturi de baterii or fi astea ce ai pus tu.
Alternatorul il poti verifica si tu singur acasa, bateria la fel.Verifica bornele sa nu fie oxidate, sa fie bine strinse.
Sint scule speciale ce verifica atit bateria cit si alternatorul, alea spun exact cum incarca, daca e bine sau nu.

Răspuns utilizator avertizat
| mrGri a răspuns:

E posibil sa "moara motorul" cand sta la relanti din cauza ca e se deacarca bateria.
Mai e posibil ca atunci cand franezi in giratoriu sa nu calci bine ambreiajul sau sa nu mearga bine si astfel masina ramane cuplata in treapta superioara de viteza.