| GeorgeGeorge121 a întrebat:

Bună seară. Am achiziționat de curând un Passat 2.0d b6 cod motor bmp. Astăzi am fost la mecanic să fac revizia. Pot spune ca m-am descurajat maxim, când a desfăcut filtru de ulei avea pilitura de culoare alba în el. Explicația lui a fost ca provine de la cuzineți și ca motorul e pe ducă. Am înțeles ca nu pot sa schimb doar cuzineții, că trebuie trimis la rectificat și arborele etc. A mai pățit cineva asa ceva, puteți sa ma sfătuiți?

2 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

2.0 TDI are probleme cu pompa de ulei. Schimba pompa, sau macar imbusul din ea, si s-ar putea sa mai poti merge cu motorul ala o perioada buna. Verifica turbina sa nu puste prima, ca la ea e grava ungerea slaba.
Cu un motor uzat poti merge destul de mult, doar cand se aprinde becul de ulei la relanti, are fum in carter sau se aude batand, trebuie intervenit.
Si inca ceva, motorul tau are o injectie foarte tampita, in care axul cu came depune efort foarte mare. S-ar putea sa fie uzura la axul cu came, nu la cuzineti.
Eu te sfatuiesc sa vinzi gunoiul ala de "masina", ca nu are absolut nimic reusit in ea. Toata mecanica lui este un fel de prototip testat direct in productie, Passat b6 fiind poate cea mai problematica masina de la mult-prea-laudatul VAG.
Poate doar suspensia "inspirata" de la Ford, este ceva bun pe cazanul ala.
Vinde-o cat timp mai au valoare pe piata, si cumpara orice alta limuzina din afara VAG.

| GeorgeGeorge121 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Cred ca o vând.Pana nu încep sa se audă bătăi. Apoi o sa ma gândesc ce mașina să-mi iau.