| jastin2013 a întrebat:

Am un Golf 4 1.9 TDI motor AXR! De la un timp cand acceleram nu se tura mai mult de 2000 rpm si masina nu tragea, consuma mult... si se aprindea sonda lambda! Am inteles de pe mai multe forumuri ca e sensor MAF! L-am schimbat masina a mers am facut o cursa de 50 km si cand am urcat un deal cu a 3 a cu vreo 3000 rpm iar a a cazut pedala la fund a scazut pana la 1700 si s-a aprins iar sonda lambda nu a mai vrut sa mearga! Am oprit motoru si cand am pornit mergea, se tura, tragea bine! martoru ala tot aprins a stat! Ce sa-i fac, nu stiu ce are! Va rog daca stici cv ajutati-ma si spuneti ce are unde trebuie sa umblu sau ce trebuie sa-i schimb!

11 răspunsuri:
| ionutz03 a răspuns:

Posibil sa fie de la valva egr... este un spray de curatare care se da in admisie.

| jastin2013 explică (pentru ionutz03):

Dar valva egr unde se afla?

| ionutz03 a răspuns (pentru jastin2013):

Valva egr se afla langa plasticul ala de la filtrul de aer, mai exact langa busonul de ulei. O sa vezi ca intra in el un racord gros prins cu un colier. Se desface coplierul, se scoate furtunul, iar in timp ce motorul este pornit tinut putin turat (nu foarte mult) se da cu sprey.
Nu stiu sa iti dau prea multe detalii, doar ce am vazut si eu la cineva cam cum se poate curata cu spray-ul.
Intai de asta cel mai bine sa mergi la un mecanic sa puna testerul pe el, pentru ca se poate defecta si pe partea electrica si atunci faci curatarea degeaba.
Mult succes.

| jastin2013 explică (pentru ionutz03):


Va multumesc pentru raspunsuri! O sa pun testeru pe el sa vad ce are!

| AgathaRo a răspuns:

Filtrul de aer cand l-ai schmbat? Curata debitmetrul de aer sau il poti inlocui cu una noua.

| jastin2013 explică (pentru AgathaRo):

Debitmetru l-am schhimbat si tot asa face

| AgathaRo a răspuns (pentru jastin2013):

Un sfat scoate mufa de la debitmetru (MAF) si vezi daca dispare problema daca scoti mufa ar trebui sa iti functioneze la valoriile standard amestec de aer.Vezi daca iti se stringe becul din bord. Valva EGR il poti curata insa, se face la loc dupa 4-500 de km. Daca nu incearcati norocul pe comunitatea vw Romania sunt baieti de nota 1000, cu siguranta gasesti sa ii dai de cap.

| Braunion a răspuns:

Masini fiabile astea nemtesti, ce sa mai rolling on the floor

| andrey31 a răspuns:

Cel mai corect ar fi sa-i schimbi valva EGR si mergi mult mai linistit cand sti ca e noua, parerea mea. Gasesti aici cele mai bune preturi si mergi la un service autorizat si in caz ca se intampla ceva ai garantie la ea si la montare. http://www.valve-egr.ro/pb-category/vw/

| jastin2013 explică (pentru andrey31):

M-i s-a spus ca e turbo infundat sau valva turbo blocata! se poate si asta?

| y22dtr a răspuns:

Fa un tester prima data