| Ovidiubuletic a întrebat:

Bună ziua.
Vă spun pe scurt.
Am cumpărat o mașină Fiat Punto 188 și după nici 1500 km de mers cu ea, asta în interval de 3 săpt, mi se oprește brusc pe drum.
Nu mai pornește și nici nu am cu ce o lua din parcare, decât cu o platformă.
Mufa, respectiv pompa de benzină e bună, bujiile au scânteie, aprinderea e bună, benzina e la jumate.
Nici măcar cureaua de distribuție sau cea de andrenare nu sunt rupte.
Dau la automat și motorul dă să o ia, pornește 5 secunde, în timp de tremură în ultimul hal și după moare.
La a 2 a cheie nu mai vrea.
După câteva ore încerc iar și la fel face.
Ce ar putea fi?
Ulei în baie am și filtrul era ok.
Cineva mi-a spus că poate pompa de ulei e dusă sau garnitura de chiuloasă.
Oare ce a pățit?
Ofer Funda!

6 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"Cineva mi-a spus că poate pompăla de ulei e dusă sau garnitura de chiuloasă"

din ceea ce descrii, in mod sigur, cele două nu sunt cauza. Cheamă un specialist să o VADĂ

| Ovidiubuletic explică (pentru sierra1):

Era un Injector, am rezolvat problema. Eu m-am temut mai mult să nu fi fost motoru gripat.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ar trebui verificat daca este la punct, apoi masurata compresia.
Asta daca intr-adevar, bujiile, presiunea de benzina si bobina de inductie isi fac treaba.
Alta cauza posibila ar fi clapeta de aer.
De asemenea, si un EGR blocat deschis in timpul mersului, ti-ar da fix simptomele pe care le-ai descris. Scoate-l si verifica-l, curata-l cu un spray special (sau spray de curatat franele).

| Ovidiubuletic explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Era un Injector, am rezolvat problema. Mersi oricum.

| stefan2006stf a răspuns:

Ai verificat mașină înainte să o cumperi? De ce nu mergi la un mecanic sa vezi ce are?

| Ovidiubuletic explică (pentru stefan2006stf):

Era un Injector, am rezolvat problema aseară. Mersi oricum.