| Țoglă a întrebat:

Cât ar costa o revizie itp pentru o mașină din 2004? Făcută la o firmă dintre blocuri.

Răspuns Câştigător
| Adi88 a răspuns:

120 este, fara spaga, cu spaga ajunge la 150 - 200

7 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Mergi si intreaba la firma dintre blocuri.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Vreo 100-150 lei verificarea ITP.
Revizia depinde mult de modelul masinii, si stare.

| Crackman a răspuns:

200 lei

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dar unde de crezi? in 1990 unde se faceau itp-uri pe naspa? the 90 called back and they want your car to inspect it "intre blocuri"

| cristiww a răspuns (pentru anonim_4396):

Cum crezi ca iau ITP-ul miile de golfuri3, bmw e36, matiz, cielo, dacii 1310, dube de marfa, dacii papuc, masini din anii '90 care sunt la vanzare cu 600E? Crezi ca fac pe bune?

| anonim_4396 a răspuns (pentru cristiww):

As vrea sa cred ca da.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru cristiww):

Cea mai mare problema la ITP este poluarea pentru cele pe benzina, si caroseria pentru unele rable.
Masina diesel trece testul de fum foarte simplu, pentru ca statiile ITP au doar opacimetru (adica vad cat vezi si tu cu ochii). In rest, nu se masoara noxele pe care le scoate. Cel putin pana la Euro 4. Drept dovata, mi-au iesit noxele la ambele masini diesel pe care le am in prezent, una dintre ele avand si o biela indoita, deci mers aproape in 3, si nori de fum la rece.
Cu Dacia 1310 am facut ITP pana in 2014 inclusiv, trecea la frane fara probleme (deh, am vreo 10 ani de cand fac frane si pentru altii), caroseria era "tun", batai de joc nu lasam niciodata, schimbam ce se uza, iar instalatia electrica era acceptabila. Problema era la gaze, motorul avea uzura, asa ca faceau 4-5 sesiuni de masurare a noxelor, imi deregla carburatorul si avansul, pana cand scotea maximul de noxe admis. Tipul la care merg pentru ITP stie ce sa faca cu daciile vechi, am dus si Dacii cu motorul bun, si tot a fost nevoie de metoda lui. La fel si cu benzinarele trecute de 300. 000km (sau 170.000, cum le place romanilor sa apara in bord), gazele nu mai ies. In schimb, la diesel daca baga pompa, injectoarele si turbina in parametri, nu iese fum, si treci de gaze imediat.
In concluzie, daca o pocnitoare de Golf 3 1.9 diesel nu are gauri sau scurgeri, instalatia electrica e 100% functionala, farurile bat bine, franele si articulatiile au primit intretinerea normala, evacuarea nu sufla, anvelopele sunt omologate iar masina arata suportabil (daca e matuita nu e problema), atunci, dupa legislatie este apta pentru circulatie.