| bogdytzu a întrebat:

Ce as putea face la motor pentru ca sa mearga ca inainte... adica acum nu mai are puterea aceeasi cum o avea acum 3 ani...acum abia se mai duce peste 160 km/h fata de acum 3 ani cand am mers si cu 200km/h. detin o skoda octavia 1 1.9 tdi 90 cp.( vitezele au fost pe autobanda in Germania in ambele cazuri )

Răspuns Câştigător
| akka4 a răspuns:

Bun atunci. daca spui ca s-a schimbat la 2500, cum motorul este tdi, probabil s-a infundat turbina. in general motoarele diesel cu turbo, mai trebuie din cand in cand si turate (nu excesiv. cum am spus si la raspunsul anterior). deci; concluzia ar fi. daca motorul "ciupe" ulei indicat ar fi sa bagi set (cand spun set ma refer la: segmenti, cuzineti, etc.). iar daca scoate fum (de regula negru, in momentul in care te dai la ea), si nici nu trage cum trebuie, probabil probleme pe la turbo (infundat sau vreun furtun gaurit) filtre infundate. recomand sa mergi cu ea la o verificare. ar fi bine daca ai cunoaste vreun mecanic bun, scapi si tu mai ieftin. ca daca o duci la skoda, diagnoza te costa in jur de 50 Ron, iar faza este ca incep sa iti spuna ca piesa aia trebuie schimbata, chestii din astea (asa am patit si eu).winking oricum, nu este o tragedie ca nu mai prinde masina 200, la drumurile noastre, este exagerat de mult si 160 laughing

3 răspunsuri:
| akka4 a răspuns:

Pai este normal. daca de 3 ani ai tot omorat la ea, s-a cam dus motorul ala. bagai setul din nou si probabil vei ajunge iar la performantele de acum 3 aniwinking

| bogdytzu explică (pentru akka4):

Setul insemnand? n-am omorat la ea a fost condusa de taicamiu, turatia maxima fiind 2500 la care se schimba viteza

| akka4 a răspuns (pentru bogdytzu):

Bun atunci. daca spui ca s-a schimbat la 2500, cum motorul este tdi, probabil s-a infundat turbina. in general motoarele diesel cu turbo, mai trebuie din cand in cand si turate (nu excesiv. cum am spus si la raspunsul anterior). deci; concluzia ar fi. daca motorul "ciupe" ulei indicat ar fi sa bagi set (cand spun set ma refer la: segmenti, cuzineti, etc.). iar daca scoate fum (de regula negru, in momentul in care te dai la ea), si nici nu trage cum trebuie, probabil probleme pe la turbo (infundat sau vreun furtun gaurit) filtre infundate. recomand sa mergi cu ea la o verificare. ar fi bine daca ai cunoaste vreun mecanic bun, scapi si tu mai ieftin. ca daca o duci la skoda, diagnoza te costa in jur de 50 Ron, iar faza este ca incep sa iti spuna ca piesa aia trebuie schimbata, chestii din astea (asa am patit si eu).winking oricum, nu este o tragedie ca nu mai prinde masina 200, la drumurile noastre, este exagerat de mult si 160 laughing

| Dooffz a răspuns:

Fa`i o revizie completa sau segmenteaza motorul.