anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce masina sa imi cumpar pana in 3000 euro? Sunt incepator, doar ce am luat carnetul.M-am gandit la un Fiat Stilo dar am inteles ca nu sunt prea reusite.Nu vreau sa fie mai "batrana" de anul 2000. Exclus Dacia. Orice recomandare e binevenita.

Răspuns Câştigător
| sltlp a răspuns:

Decat fiat stolo, mai bine un bmw mai batran. Vezi ca pe autovit gasesti bmw seria 3(modele din 1999-2004) pe la ~3000-3500 euro
ex: http://bit.ly/18qHZ1r

| anonim_4396 explică (pentru sltlp):

Ar fi o varianta, dar mi-e frica de consum si de intretinerea lui.De preferat, as vrea pe benzina pentru ca diesel la anii astia nu il gasesc cu km mai putini..in plus, e riscul mai mare sa se defecteze si implicit costuri mai mari la motoarele diesel. Daca esti posesor de seria 3 sau daca cunosti, cam ce consum ar avea si cat de scumpa ar fi intretinerea in comparatie cu un logan?

| sltlp a răspuns (pentru anonim_4396):

Consuma in medie chiar cu 1-exagerat 2 litrii peste un logan(1.4 mpi vs 2.0 320i). Dar acum depinde. Dar era de banuit asta. Prin simpla comparatie a capacitatii cilindrice sau a numarului de cai.
Despre intretinere nu stiu ce sa zic. Insa motoralere de la bmw au in general fiabilitate mai buna decat cele de pe logan(ma refer la anumite variante, deoarece 316 si 318 ar fi mai rele, insa nu stiu exact).

13 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu am nevoie de raspunsuri la misto.

| 0x11111051 a răspuns:

Peujeot 307 (2002-2005) la mina a doua. Pretul variaza intre 1800-5000 euro. Un elev din scoala, care a terminat anul trecut clasa a 12, l-o cumparat, si este multumit de masina (zice el).

Eu nu zic ca "cumparati asta", doar o recomandare ti-am dat.winking

| 0x11111051 a răspuns:

Lada tot e buna )) Motoarele se strica greu, se pot repara la orice centru in tara, pe ele se poate de invatat de mers, si pur si simplu sunt economice. Iti recomand si tie atunci cind o sa te inveti sa conduci =D

| kteichd a răspuns:

Peugeot 206
Alfa Romeo 147
VW Golf 4

| SoulReaver a răspuns:

Fiat brava
Vw passat din 2000 sau golf 4
Seat ibitza

| Maravilla a răspuns:

Cel mai recomandabil e vw pentru ca sunt masini usor de condus, consum mic si piesele sunt mult mai ieftine decat la masini frantuzesti, japoneze samd.

iti recomand: golf 4, Passat sau Bora.

| Neluuu a răspuns:

Eu as opta pentru masini germane, mai ai ce vinde si dupa ce o folosesti tu, fata de celelalte masini

| LoredanaMihaela17 a răspuns:

Ford Fiesta anul 2005.

| MrLovin a răspuns:

Iti pot recomanda cu incredere o Skoda Fabia din 2007-2008, o poti gasi in acesti bani. Are un consum extrem de mic (4), are o alura sportiva si Skodele sunt masini serioase. Spor la condus!