anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Desi cei mai in varsta stim ca nu mai exista facultatile din vremea lu` Impuscatu` decat cu numele, daca am luat in calcul Universitatea Politehnica Bucuresti, profilele AR, Mecanica si TCM. Dintre cele 3 facultati AR-ul ar fi cel mai strans legata de fenomenul automobilistic, dar din care dintre cele 3 credeti ca ati invata mai mult si care ar avea perspective mai largi de angajare in opinia voastra?

P. S. La inginerie mecanica sunt 3 sectii la Inginerie in limbri straine, in transporturi, si la facultatea de mecanica si mecatronica. Pe care o recomandati si care ar fi urmatoarele in ordine, deci un top 3?

Sa nu va ganditi ca ma apuc iar de facultate. Astept raspunsul oricum!

Răspuns Câştigător
| Tristan1987 a răspuns:

1.T.C.M.
2.Mecanica
3.A.R.
Eu am terminat T.C.M. anul trecut, destul de multi colegi lucreaza in domeniu, dar din pacate am colegi care nu si-au gasit inca loc de munca in domeniu, din lipsa de interes. In schimb am prieteni care au terminat A.R. si Mecanica, foarte multi dintre ei nu lucreaza in domeniu. In domeniul industrial automobilistic majoritatea sunt T.C.M.-isti (cu referinta la proiectarea si punerea lor in executie). Pot sa specific un avantaj al inginerilor T.C.M. libertatea si flexibilitatea de a-si alege ramura in care vor sa obtina experienta profesionala, cum ar fi si alte ramuri, nu doar indistria automobilistica. Eu sunt axat pe proiectarea si executare a feroneriei binale si feronerie mobilier. Pentru executarea produselor realizam o diversitate de SDV-uri. Sincer sa fiu merg cu zambetul pe fata la munca, nu cu greata, stres si gandul la terminarea programului. Sper ca am fost destul de explicit, este opinia mea dar poate cei de la A.R. sau Mecanica vad meseria lor cea mai frumoasa si probabil o vor explica mai bine. O zi buna!

5 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Ordinea in care le-am pus doar ca la mecanica sunt vreo 3 facultati!

| FurtunaDiesel a răspuns:

Tcm acum la ce sectie e la inginerie aplicata sau industriala?

| FurtunaDiesel a răspuns:

laughing toate sunt in politehnica mai copii rolling on the floor nu va suparati dar lasatii pe cei mai in varsta sa dea raspunsuri daca nu sunteti in domeniu.

| fetitaCUPiscoturile a răspuns:

Pai cand am terminat politehnica am zis ca nu o sa o recomand nici la dusmanii dusmanilor mei, dar acum vad ca daca nu faceam politehnica nu ajungeam ceea ce sunt astazi. Vad o gramada de prieteni care au terminat diferite rahaturi de facultati de 2 bani si in afara de vanzatori nu gasesc altceva.

Deci domeniul de inginerie inca se cauta.
Ca sa-ti raspund la intrebare ordinea care ai enumerato e OK.

| Cherry56 a răspuns:

Politehnica clarwinking