Întrebare recomandată | Elysian a întrebat:

Am terminat clasa a XII-a la profil mate-info si doresc sa merg mai departe pe latura tehnica, insa sunt indecisa intre Inginerie Aerospatiala, Transporturi si Inginerie mecanica si mecatronica (toate 3 din cadrul Politehnica Bucuresti). La toate 3 se intra pe baza de examen sustinut in 2 probe. Ar putea cineva sa imi dea pareri despre aceste facultati? (avantaje/dezavantaje etc)
Eu am auzit ca ingineria aerospatiala nu prea e cautata la noi in tara, este adevarat?
Multumesc happy

5 răspunsuri:
| Zaygon a răspuns:

Daca tot ai terminat mate-info de ce nu alegi Automatica si Calculatoare? E doar o sugestie, am un coleg de clasa care da acolo in Bucuresti si de aia.

Si gandeste-te putin de ce sa nu profiti de faptul ca ai terminat mate info si sa mergi intr-un domeniu care se cauta si e foarte bine platit si aici si afara.

Repet, e doar o sugestie, dar sti cum se zice, daca ai cap, pacat sa nu il folosesti.

Si daca ar fi sa aleg din ce ai enumerat tu mai sus as alege Inginerie Aerospatiala dar si eu cred ca nu se cauta la noi ca doar inca nu am trimis o neveta in spatiu. Lasa ca trimit eu una ca sa deschidem posturi pentru asa ceva.winking

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| Elysian explică:

Mulțumesc pentru răspunsuri!
@PrazPrăzescu - nu știu dacă-i compliment dar... Mersi?

Dintre toate cel mai mult mă atrae Inginerie Aerospațială dar, da, chiar am quzit că nu oferă perspective de viitor aici în țară.

Nu dau la AC pentru că nu m-aș desvurca la admitere (fizică), trebuie să învăț vara asta.
Mă mai gândeam la cibernetică la ASE, dar nu prea mă descurc la informatică și nu știu dacă aș face față, deși vreau să învăț foarte mult pe cont propriu, nu o să mă bazez doar pe ce îmi oferă facultatea.