Nu este normal, dar verifica uleiul mereu pe acelasi teren, de preferat o parcare dreapta. Poate acum 1500km erau 28 de grade afara, iar pe caldura aia, ghici ce fac lichidele - se dilata, adica isi maresc volumul. Iar acum, au fost si zile cu doar 2-3 grade, iar la frig, lichidele se contracta (scad in volum).
Daca intr-adevar iti scade uleiul in continuare, cel mai probabil loc prin care il pierzi, este turbina, care mai e si punctul slab al TDI-urilor din generatia pompe-duse.
Daca a scazut 5mm inseamna ca a scazut fix o patrime adica 1/4. Avand in vedere ca de la maxim la minim sunt cam 2-3cm, masina ta consuma de la maxim la minim uleiul in 6000km ceea ce e cam mult. In mod normal dupa 6000km trebuie sa coboare de la maxim la jumatate, cam atat este ok, ceea ce depaseste deja e uzura foarte mare. Ca raspuns final, ma tem ca nu este normal.
Totusi este posibil ca turbina ta sa pape din el.