anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Este Volvo un brand de masini pretabil Romaniei, din punct de vedere al service-ului si al costurilor de intretinere?
Din moment ce Vovo este o firma de lux, are acelasi nivel de calitate ca si BMW, Audi, Mercedes?

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

E o marca premium intr-adevar si se cunoaste. Sunt destul de putine service uri Volvo, depinde unde stai

| KillaNoFilla a răspuns:

Mai nou chiar si opelul,skoda, renault etc tind sa fie luxuroase si cu multe dotari.
Cu siguranta cei de la volvo sunt de mult in zona de lux alaturi de audi, mercedes, jaguar, etc.
Evident rezulta un cost de intretinere mare si nu cred ca sunt prea multi mecanici care cunosc masinile volvo.

| Celcareajuta a răspuns:

Volvo e lider pe siguranta, calitate foarte buna iar ca service nu cred ca difera cu foarte mult de celelalte mentionate de catre tine

| Vox_Xredixx_2001 a răspuns:

Boss,am avut bmw, si l-am dat pe un volvo, stii de ce? 1. volvo consuma mult mai putin 2.nu am bagat nici macar 1 leu in reparatii 3. unele masini volvo, sunt mult mai rapide ca majoritatea masinilor bmw 4. sunt FOARTE, FOARTE silentioase masinile volvo happy enjoy, sper ca te-am ajutat