| Nikezor a întrebat:

Salut, am o intrebare pentru voi, doua chiar.

Am un golf 4 trecut fara serie motor si m-am gandit la un swap la 2.8. Ce ar trebui sa am in vedere pentru un swap in afara de faptul ca trebuie sa se potriveasca? Tin sa precizez ca motorul de 2.8 exista deja in motorizarile de golf 4.
A doua intrebare este: Cum as putea rezolva problemele legate de impozit in cazul in care achizitionez un golf/bora cu acel motor mare?

4 răspunsuri:
| InOrOut a răspuns:

Vrei sa faci stage3? Wow. Te costa vreo 10k euro. Merita golf 4 stage 3? Cu banii aia iei bmw din 2012 f20 si e mai sigur.

| Nikezor explică (pentru InOrOut):

Nu neaparat, incerc sa ma informez in legatura cu asta si cred ca mi-ar trebui mai multi bani sa-mi iau un bmw care sa si mearga.

| daniel889 a răspuns:

Wow, swap! Se numeste "recarosare", de obicei ai voie sa faci asta doar in urma unui accident in care a fost avariata caroseria. Probabil se poate si fara asta, intreaba la RAR. Au si site, chiar si cont de Facebook.

Legat de impozit, mergi la primarie cu noul certificat. O sa-ti recalculeze ei impozitul.

Ti-as da un sfat si legat de motorul de 2.8, cauta ceva de 1.4. Impozitul mai mic si risc scazut sa-ti sara tabla de pe noua caroserie care probabil e din mileniul trecut.

| Nikezor explică (pentru daniel889):

Asa facem, de la 1.9 amarat sar la 1.4 big grin Caroseria e in regula, nu am serie pe motor, adica a fost schimbat cu unul la fel in trecut pentru o prostie facuta.