| Junseng a întrebat:

Am o problema cu alternatorul mașinii, un Pasat CC din 2011 2.0 de 170 de cai. În baterie alternatorul îmi da la relanti doar 10.5V. Acum problema mea este dacă trebuie neapărat sa dau alternatorul jos sau ii pot schimba cărbunii și regulatorul de tensiune fără sa îl dau jos. Dacă trebuie dat jos se poate face pe sus sau e neapărat pe jos? Și dacă scot borna bateriei pe ce perioada pot sa țin mașina cu borna scoasa? Pentru ca am înțeles ca se pot întâmplă multe lucruri dacă calculatorul mașinii rămână fără tensiune pe o anumita perioada de timp, cum ar fi codul navigației, închiderea mașinii, și știu chiar un caz când mașina nu a mai pornit pana când aceasta nu a primit tester pentru resetarea calculatorului( asta fiind la un Peugeot 307).

4 răspunsuri:
| Panamax a răspuns:

Cati km ai?
Eu am trecut de 400.000 si ma astept sa pice alternatorul de la o zi la alta.
Daca bateria a ajuns la 10.5 e nasol.La 10,8 incepe sulfatarea.Este deja compromisa.In loc de 70Ah capacitate mai are jumatate.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu sunt de parere sa dai alternatorul jos.
Nu stiu exact pe unde iese dqr dupa ce il demontezi va fi intuitiv.
Verifica bine tot alternatorul apoi il pui la loc.

| Junseng explică (pentru anonim_4396):

Dacă îl dau jos pe dedesubt trebuie sa îl scot cu tot cu agregate iar dacă îl scot pe deasupra trebuie sa ii scot conductele de apa, filtru de motorina și eventual sa umblu și la suporții motorului ca să pot ridica puțin de el sa ii pot face loc alternatorului sa iasa. Oricare dintre operațiunile astea ma ajung la cel puțin 2-3 zile de lucru.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Junseng):

De obicei astia care fac masinile stiu ca trebuie sa dai jos alternatorul.
Eu cred ca exista o solutie dar nu o stim noi.