| Vlad_MH_2000 a întrebat:

Salut, am o problema cu cutia de viteze, dupa ce am schimbat ambreiajul+ volanta, s-a intamplat sa fie defecta volanta noua... s-a montat alta si dupa agata in a 1 a si a 2 a, masina incepand sa se auda ca si cum trage din greu la relantii dar masina trage bine, mecanicul spune ca asa trebuie sa se auda. Apoi i-am cerut sa schimbe uleiul la cutie si sa regleze timoneria sa nu mai intre greu in viteza 1 si 2, nu s-a schimbat mare lucru, acum agata in cam toate treptele in mers, mi-a zis ca e coincidenta ca nu are treaba interiorul cutiei cu volanta... dar de cand am pus kitul de ambreiaj nou se aude foarte pronuntat motorul. Eu zic ca daca schimb cutia sau o reconditionez, nu ar trebui sa se mai auda asa pronuntat cu usile inchise, problema e ca se aude la fel si cand tin ambreiajul calcat. Stie cineva cat costa o reconditionare la sincroanele din cutie? La mana a 2 a una e aprox. 1300-1600 lei, pentru un passat, merita reconditionata sau sa iau una de la dezmebrari de pe net care ofera garantie? Mersi happy

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu cred ca ai problema la cutie, ci la ambreiaj. Nu decupleaza suficient.
Placa de presiune, pompa de ambreiaj sau cilindrul receptor nu isi fac treaba.
Ca sa te convingi, vezi daca mai "agata" cand schimbi vitezele cu motorul oprit.

| Vlad_MH_2000 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mecanicul zice ca e cutia. dupa ce a facut si schimbul de ulei la cutie si reglaj la timonerie mai agata doar putin in 1 a si a 2 a. si dupa reglaz. simt ca agata in cam toate, dar de ce se aude si in habitaclu asa tare motorul

2 răspunsuri:
| Vlad_MH_2000 explică:

Cu motorul oprit nu face asa.