| Billy9999 a întrebat:

Salut! Am o problema cu iluminatul interior la un golf 4(plafoniera), nu merg becurile, am incercat sa pun becuri noi iar siguranta este buna, stiti care ar fi problema?

14 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Cel mai probabil becurile noi nu au același amperaj, cerut de sistemul de iluminare a plafonierei.

| sierra1 a răspuns:

Ai un aparat de măsură? vezi dacă vine tensiune la plafonieră (asta o faci in primul rând)

| Billy9999 explică (pentru sierra1):

Da, am incercat sa verific tensiunea cu un multimetru (pe cele doua lamele din centru) si am o tensiune de 4-5 V pe curent continuu.

| sierra1 a răspuns (pentru Billy9999):

Trebuie 12, știai asta... du-te pe traseu și măsori tot așa

| Billy9999 explică (pentru sierra1):

Da, stiam ca bateria scoate 12V curent continuu dar ma gandeam ca are un mic transformator sau ceva ca sa adapteze tensiunea pentru becuri (nu sunt electrician auto dar incerc sa rezolv problema singur daca se poate), apreciez interesul happy

| Billy9999 explică (pentru sierra1):

Stii cumva care ar fi urmatorul component electric care s-ar putea masura inainte de plafoniera?

| sierra1 a răspuns (pentru Billy9999):

Trebuie să ai 12 v la priză/plafonieră

| sierra1 a răspuns (pentru Billy9999):

Dacă știi să măsori și să te bagi prin circuite vorbim, dacă nu, cheamă-ți un electrician să nu-i dai foc mașinii!

| sierra1 a răspuns:

Jassmy, apreciez tare năduful cu care scrii "răspunsuri" dar la unele - cum e și asta - mai bine te abții

hai pa!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ai incercat sa pui becuri noi, si ai pus? Merg? Incearca becurile vechi sa vezi ele merg? Ca posibil nu e din bec o fi dulia defecta contacte imperfecte la lamelele duliei, numai un electrician auto o sa vada cauza.

| Billy9999 explică (pentru anonim_4396):

Am scris si in intrebare ca am incercat sa pun becuri noi si nu merg.

| lamasanustefan a răspuns:

Cabluri arse(topite) sau are o siguranta in cutiuta accea sus.