| Vasi135 a întrebat:

Salut, am și eu un vw bora 1.6 azd, de ceva timp am o problema la pornire, nu pornește la prima cheie și chiar dacă pornește când calc accelerația nu pleacă de pe loc, ii scad turatiile și moare motorul, din ce am înțeles nu își păstrează presiunea în rampă, i-am schimbat injectoarele, pompa de benzina și sonda de presiune de pe rampa de injectoare și tot asa face, în momentul când ii strangulez furtunul de retur merge perfect, cineva care a mai întâmpinat problema aceasta ca nu ii dau de cap deloc.

6 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca ai schimbat si regulatorul https://www.pieseauto.ro/......2-95-1.jpg
Atunci vezi EGR si bujii.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Am omis ceva important, motoarele alea au probleme frecvente cu clapeta de acceleratie. Incearca o curatare, calibrare, poate si inlocuire.
Erori de sonda sper ca nu ai.

| Vasi135 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Are o eroare de sonda dar din cauză că nu are catalizator, mașina merge ok pe benzina după ce se încălzește un pic, nu întrerupe, am schimbat buji am verificat egr am schimbat și cioplerul de inducție toate 4, am mai observat ceva, deci bag benzina de 50 de lei și mai am eu în ea un pic în total are 2 linii de benzina, în momentul în care scade o linie când e motorul rece nu mai pornește, adică pornește da nu sta la relantii, pornește moare pornește moare și pana nu ii bag din nou benzina nu mai asa face

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Vasi135):

Nu stiu ce sa zic, cam atat se poate.
Daca nu ai catalizator si ai erori de sonda, motorul merge cu niste parametri la ghici, nu poti avea pretentii de la el. Fa-i vant, pana nu iei si amenda de la RAR.

| manuemanoil a răspuns:

Îmi pare rău să aflu că ai probleme cu mașina ta. Probabil că ar trebui să începi prin a verifica filtrul de benzină pentru a te asigura că nu este încăput. Dacă filtrul este în regulă, ar putea fi o problemă cu sistemul de alimentare cu benzină sau cu sistemul de injectare a combustibilului. Ar mai putea fi vorba de un defect al senzorilor sau chiar de un probleme cu motorul în sine.

S-ar putea să fie necesar să mergi la un mecanic auto pentru a diagnostica și a rezolva problema. Este important să găsești cauza exactă a problemei, deoarece înlocuirea pieselor fără a rezolva problema de fond poate fi costisitoare pe termen lung.

Dacă dorești, îți pot oferi mai multe sugestii pentru a încerca să identifici și să rezolvi problema. Ce altceva ai putea să-mi spui despre mașina ta și despre problemele pe care le-ai întâmpinat?

| Vasi135 explică (pentru manuemanoil):

În rest de chestia asta cu pornitul mașina merge ok, nu întrerupe chiar după ce se încălzește pornește la prima cheie dar tot asa nu pot sa plec cu ea după loc, normal ea nu isi păstrează presiunea în rampă din câte am înțeles, întrebarea mea e ce altceva in afara de sonda aceea de presiune după rampă ar mai putea fi, mai e ceva în rezervor s au mai e Vreu senzor ceva pe undeva?